Bliver man tjekket.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Hvis man ikke er stor nok i bækkenet så kan man ende i kejsersnit

okay mange tak. Men tænker bare at det kan jo vær for sent hvis man ligger med presveer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Muffinmus

er en 157 og fødte fint min datter, den første kom ved ks, men hadve intet med str på mit bækken at gøre overhovedet.

Anmeld

14. januar 2011

Moar2011

Anonym skriver:

Okay super.. Man har bare ikke lyst til at de først finder ud af det når man har født. og få at vide at det burde have været et KS.

NEJ lige præcis !! sådan har jeg det også. eller ender ud i aks. jeg ville os lige sige det til min jordmor, at det har jeg ikk lyst til at gennem gå. så hvis de er i det mindste i tvivl om jeg kan en fødsels, så ville jeg have pks.

Anmeld

14. januar 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

NEJ lige præcis !! sådan har jeg det også. eller ender ud i aks. jeg ville os lige sige det til min jordmor, at det har jeg ikk lyst til at gennem gå. så hvis de er i det mindste i tvivl om jeg kan en fødsels, så ville jeg have pks.

min JM sagde bare til mig at der jo var læger og jordmoder på afdelingen hvis noget skulle gå galt. Hmm jamen tak for de betrykkende ord.

Anmeld

14. januar 2011

Moar2011

Anonym skriver:

min JM sagde bare til mig at der jo var læger og jordmoder på afdelingen hvis noget skulle gå galt. Hmm jamen tak for de betrykkende ord.

ejj okey, du burde jo selv vælge om du ville føde eller have pks.

Anmeld

14. januar 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

er en 157 og fødte fint min datter, den første kom ved ks, men hadve intet med str på mit bækken at gøre overhovedet.

Okay mange tak.. tænkte bare om det vær normalt at få målt det.

Anmeld

14. januar 2011

Muffinmus

det er så få % i dk der har for lille bækken, de fleste der render ind i den slags problemer er f.eks asiater der får børn med hvide.For de får tit lidt større børn end hvad dere bækken er lavet til, men selv de kan altså føde selv i måske 99 % alligevel.

Så jeres bekymringer om det er ikke noget i burde have, i burde være mere bange for sådan noget som amning og sætte jer godt ind i det, for det ender galt hos flere :-))

Anmeld

14. januar 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

ejj okey, du burde jo selv vælge om du ville føde eller have pks.

Det har vi faktisk aldrig snakket om. Tror ikke man rigtig snakker om ks, hvis det ikke er fordi man fejler noget af en eller anden slags. men det er vel nok fordi man snart skal føde at man bliver noget nervøs.

Anmeld

14. januar 2011

Moar2011

Anonym skriver:

Det har vi faktisk aldrig snakket om. Tror ikke man rigtig snakker om ks, hvis det ikke er fordi man fejler noget af en eller anden slags. men det er vel nok fordi man snart skal føde at man bliver noget nervøs.

ja, de ser jo at man ikke får ks med mindre der er en go grund til det.

hvor langt er du henne ? - er selv nervøs og er kun halvvejs.

Anmeld

14. januar 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

det er så få % i dk der har for lille bækken, de fleste der render ind i den slags problemer er f.eks asiater der får børn med hvide.For de får tit lidt større børn end hvad dere bækken er lavet til, men selv de kan altså føde selv i måske 99 % alligevel.

Så jeres bekymringer om det er ikke noget i burde have, i burde være mere bange for sådan noget som amning og sætte jer godt ind i det, for det ender galt hos flere :-))

Okay må prøve at lade vær med at være så bekymret

Har sat mig godt ind i amningen, men tager lige fødslen først, da det jo er alfa omega om det går godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.