Bliver man tjekket.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
27 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Anonym trådstarter

Hejsa..

Er i blevet tjekket af jeres JM på nogle måde om i er klar til ar føde? Altså om jeres bækken er stort nok fx...

Jeg er mega nervøs for fødslen, om man nu kan føde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Hejsa..

Er i blevet tjekket af jeres JM på nogle måde om i er klar til ar føde? Altså om jeres bækken er stort nok fx...

Selvf. kan du føde

Vi kvinder er bygget til det

Anmeld

14. januar 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Selvf. kan du føde

Vi kvinder er bygget til det

Ja det er rigtig, har bare en kollega der hele tiden spørger om jeg kan føde selv, da jeg er så lille og smal, hun blev tjekket af JM nemlig. Hun gør mig sååå nervøs..

Anmeld

14. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Ja det er rigtig, har bare en kollega der hele tiden spørger om jeg kan føde selv, da jeg er så lille og smal, hun blev tjekket af JM nemlig. Hun gør mig sååå nervøs..

DFet har ikke så meget med din kropsform at gøre, spørgsmålet er om dit bækken er stor nok

Anmeld

14. januar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

DFet har ikke så meget med din kropsform at gøre, spørgsmålet er om dit bækken er stor nok

Ja og det finder man vel ikke ud af før man føder, og hvis man er uheldig og bækkenet ikke er stort nok, så det vel bare ærgeligt. Ved ikke om barnet så bliver taget med kob eller hvad de så gør. ( eller om man bare sprækker)

Anmeld

14. januar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg r også rigtig lille osv. men jeg kunne godt føde , så det har intet med det og gøre

Anmeld

14. januar 2011

afrobabies

Hvis man ikke er stor nok i bækkenet så kan man ende i kejsersnit

Anmeld

14. januar 2011

Moar2011

Anonym skriver:

Hejsa..

Jeg fik afvide af en overlæge på mit sygehus, at vores bækken kan godt åbne sig, der er and på bebys størrelse.

Anmeld

14. januar 2011

Moar2011

Anonym skriver:

jeg er os lille meget . og har fået afvide at jeg sagtens kan. bare baby ikke vejer over 4kg.

Anmeld

14. januar 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

jeg er os lille meget . og har fået afvide at jeg sagtens kan. bare baby ikke vejer over 4kg.

Okay super.. Man har bare ikke lyst til at de først finder ud af det når man har født. og få at vide at det burde have været et KS.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.