Uge 32! <3 Som tiden dog går!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Marco2

Bavianis skriver:

Ih, jeg bliver helt forvirret når folk skifter profiler Må jeg spørge hvorfor?

Henrik skrev tidligere et indlæg hvori han forklarede at hun atter ikke overholdt tonen … og hun har jo fået så mange advarsler efterhånden så går ud fra det var dråben …

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
SabrinaOlsen skriver:

Måske ikke på det navn - men ny profil Men hun følger skam med i tråden, bare ikke på Sofia88

Soffiline kunne ikke finde ud af at opføre sig ordentligt til trods for at hun fik flere chancer, og derfor er hun nu bortvist fra siden. Hvis nogen har mistanke om at hun alligevel stadig er at finde herinde må I meget gerne give besked til en moderator eller Henrik med det samme. Det gælder i særdeleshed dig SabrinaOlsen! 

Mvh

Rosa - moderator på baby.dk

Anmeld

15. januar 2011

Bavianis

Marco2 skriver:

Henrik skrev tidligere et indlæg hvori han forklarede at hun atter ikke overholdt tonen … og hun har jo fået så mange advarsler efterhånden så går ud fra det var dråben …

AG

Oh - ok. Jeg er aldrig med

Anmeld

15. januar 2011

Bom

Rosa skriver:

Soffiline kunne ikke finde ud af at opføre sig ordentligt til trods for at hun fik flere chancer, og derfor er hun nu bortvist fra siden. Hvis nogen har mistanke om at hun alligevel stadig er at finde herinde må I meget gerne give besked til en moderator eller Henrik med det samme. Det gælder i særdeleshed dig SabrinaOlsen! 

Mvh

Rosa - moderator på baby.dk

Det er nok og anmelde indlæg, ikk???

Anmeld

15. januar 2011

Rosa

Tulle Mus skriver:

Det er nok og anmelde indlæg, ikk???

Selvfølgelig - hvis man har mistanke om at det er nogen som ikke burde være her 

Anmeld

15. januar 2011

betiinsen

flot mave

Anmeld

15. januar 2011

Bom

Rosa skriver:

Selvfølgelig - hvis man har mistanke om at det er nogen som ikke burde være her 

Jeg står gerne frem og fortæller at jeg tidligere i eftermiddag anmeldte et svar i denne tråd, da jeg simpelthen synes det er smagestløst (staves?) og respektløst overfor Henrik og Staff at hun sniger sig ind, selvom hun er blevet smidt ud 2 gange..

Anmeld

15. januar 2011

Sophia'smor

hold da op en flot mave du har,

Anmeld

15. januar 2011

Bom

LeaSchmidt skriver:

hold da op en flot mave du har,

Hun er ikke på baby.dk mere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.