I tvivl (p-piller)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

AnneBJ

Dinna88 skriver:

Nej, hvor godt Haha. 

Egentlig giver det vel ikke meget mening at tage den på 7. dagen, for så holder vi jo kun en pause på 6 dage? Gør vi ikke? 

Altså man holder jo faktisk 7 hele dage... søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag og lørdag. Jeg tager den lørdag aften, hvor det er 7x24 timer siden jeg tog den sidste...

Hm sikke noget at begynde at sidde og tænke over, det er faktisk et år siden jeg tog dem sidst (minus 2 dage) og kan egentlig ikke huske hvad jeg plejer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Dinna88

AnneBJ skriver:

Altså man holder jo faktisk 7 hele dage... søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag og lørdag. Jeg tager den lørdag aften, hvor det er 7x24 timer siden jeg tog den sidste...

Hm sikke noget at begynde at sidde og tænke over, det er faktisk et år siden jeg tog dem sidst (minus 2 dage) og kan egentlig ikke huske hvad jeg plejer...

Hvis jeg tager den sidste lørdag morgen, så er det:

Søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag der er pillefri, og så tager jeg den igen lørdag morgen. Så er det da kun 6 dage? 

Haha. Jeg nyder stadig godt af dem, så jeg burde have styr på det!!

Anmeld

14. januar 2011

RiUL

Jeg tog den sidste p pille i pakken en fredag, og tog så hul på en ny pakke lørdagen efter. Det er 7 hele dages pause  

Anmeld

14. januar 2011

Steph_Laurits

Dinna88 skriver:

Det er jeg faktisk glad for at du skriver, for jeg kom lige i tvivl om, om det egentlig er det rigtig jeg gør

Slutter du lørdag skal du starte op igen søndag, derved kommer du jo igen til at slutte lørdag og starte søndag så du har fast rytme. For slutter du lørdag og starter lørdag så slutter du jo næste gang en fredag osv. osv. så der rykker det hele hvis du forstår?

Anmeld

14. januar 2011

Dinna88

StephanieJ skriver:

Slutter du lørdag skal du starte op igen søndag, derved kommer du jo igen til at slutte lørdag og starte søndag så du har fast rytme. For slutter du lørdag og starter lørdag så slutter du jo næste gang en fredag osv. osv. så der rykker det hele hvis du forstår?

Ja, det giver mening! Jeg må lige læse indlægssedlen i morgen

Anmeld

14. januar 2011

Steph_Laurits

Dinna88 skriver:

Ja, det giver mening! Jeg må lige læse indlægssedlen i morgen

Hehe, gjorde engang også det der med at slutte en dag og så starte på den tilsvarende dag en uge senere så man rykkede dagene. Var også først da jeg læste sedlen at jeg lige fangede fidusen

Anmeld

14. januar 2011

Dinna88

StephanieJ skriver:

Hehe, gjorde engang også det der med at slutte en dag og så starte på den tilsvarende dag en uge senere så man rykkede dagene. Var også først da jeg læste sedlen at jeg lige fangede fidusen

Men tror du det kan have konsekvenser at jeg har gjort sådan her i to år nu? 

Ja, du var da så smartere end mig, da jeg slet ikke har tænkt over det

Anmeld

14. januar 2011

Steph_Laurits

Dinna88 skriver:

Men tror du det kan have konsekvenser at jeg har gjort sådan her i to år nu? 

Ja, du var da så smartere end mig, da jeg slet ikke har tænkt over det

Tror ikke det har en betydning så længe du har taget dem som du skal hver dag. Men bare lav rytmen "rigtig" så kan det da ikke gå helt galt

Altså jeg blev i december '09 gravid på p-piller efter at have taget dem som jeg troede var den rigtige måde i flere år, men tvivler på det er det der gjorde udslaget  Jeg var nok bare den ene procent
Det er også først her for nogle måneder siden jeg begyndte på den "rigtige" rytme

Anmeld

14. januar 2011

AnneBJ

Dinna88 skriver:

Hvis jeg tager den sidste lørdag morgen, så er det:

Søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag der er pillefri, og så tager jeg den igen lørdag morgen. Så er det da kun 6 dage? 

Haha. Jeg nyder stadig godt af dem, så jeg burde have styr på det!!

Jamen det kan jeg da egentlig godt se... gad vide om jeg alligevel har gjort det rigtig så? Har altid startet p-pille-pakken op samme ugedag... anyway så virkede de som de skulle, og holdt op med at virke da de skulle

Anmeld

14. januar 2011

Dinna88

StephanieJ skriver:

Tror ikke det har en betydning så længe du har taget dem som du skal hver dag. Men bare lav rytmen "rigtig" så kan det da ikke gå helt galt

Altså jeg blev i december '09 gravid på p-piller efter at have taget dem som jeg troede var den rigtige måde i flere år, men tvivler på det er det der gjorde udslaget  Jeg var nok bare den ene procent
Det er også først her for nogle måneder siden jeg begyndte på den "rigtige" rytme

Så gør jeg det og håber på det bedste

Hvis du ikke er død, så dør jeg nok heller ikke, haha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.