I tvivl (p-piller)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.008 visninger
23 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Anonym trådstarter

Er kommet lidt i tvivl. Er startet på p-piller og har tage første "plade" og nu tog den sidste pille i lørdags. Skal den næste pille så tages på lørdag eller på søndag?

Ved godt det lyder lidt åndsvagt, men kom bare i en meget stor tvivl om det. Jeg ville jo mene jeg skulle tage den søndag, men min veninde siger den skal tages lørdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Filippa & Liva

Jeg har taget p piller i mange år og ved dem jeg tog, skulle man holde en pause i 7 dage og derefter starte på en ny pakke på 8. dagen..dvs. hvis det samme gælder dine piller, at du skal starte på søndag igen..

Anmeld

14. januar 2011

Dinna88

Jeg tager mine en uge efter - stopper jeg lørdag tager jeg en ny lørdag

Anmeld

14. januar 2011

DenHeldige

BigBabyWish skriver:

Jeg har taget p piller i mange år og ved dem jeg tog, skulle man holde en pause i 7 dage og derefter starte på en ny pakke på 8. dagen..dvs. hvis det samme gælder dine piller, at du skal starte på søndag igen..

Enig

Anmeld

14. januar 2011

AnneBJ

Dinna88 skriver:

Jeg tager mine en uge efter - stopper jeg lørdag tager jeg en ny lørdag

Samme her

Anmeld

14. januar 2011

Nalle

Jeg startede en søndag, slutter lørdag, starter altid søndag igen

Man skal altid starte samme dag hver gang det fik jeg afvide at lægen.

Anmeld

14. januar 2011

Dinna88

AnneBJ skriver:

Samme her

Det er jeg faktisk glad for at du skriver, for jeg kom lige i tvivl om, om det egentlig er det rigtig jeg gør

Anmeld

14. januar 2011

AnneBJ

Dinna88 skriver:

Det er jeg faktisk glad for at du skriver, for jeg kom lige i tvivl om, om det egentlig er det rigtig jeg gør

Haha jeg var ved at svare på indlægget, men så skulle jeg tælle på fingre og alt muligt fordi jeg blev i tvivl, så I andre nåede at svare før mig, og så kunne jeg passende bare citere dig

Anmeld

14. januar 2011

Frejsmor

Nåh jeg kan se der er lidt delte meninger, så måske kan det variere..

Men er dine p-piller ikke ugedag-mærkede? Altså kiggede lige på mine gamle p-piller jeg har til at ligge og der står der man, tirs, ons osv. bagpå foliepakningen under hver pille.. Og det enester der så gir mening er at tager man sidste pille om lørdagen, så starter man igen søndagen efter, ellers er det med ugedagene jo helt hen i vejret..

Håber du finder ud af det..

Knus

Anmeld

14. januar 2011

Dinna88

AnneBJ skriver:

Haha jeg var ved at svare på indlægget, men så skulle jeg tælle på fingre og alt muligt fordi jeg blev i tvivl, så I andre nåede at svare før mig, og så kunne jeg passende bare citere dig

Nej, hvor godt Haha. 

Egentlig giver det vel ikke meget mening at tage den på 7. dagen, for så holder vi jo kun en pause på 6 dage? Gør vi ikke? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.