Mavsen uge 32

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Najsen86

hvor har du bare en smuk mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

AnneBJ

Fnis! Du er så smuk - kommer til at tænke på de der barbie-gravid-dukke-maver... Så din vender nok også bare rundt  og er totalt flad, så snart babyen er ude!

Anmeld

15. januar 2011

Pige2009

Hvor er du bare super fin

Anmeld

15. januar 2011

Laura25

BechHannibal skriver:

Smukke smukke mave

Min er ved at være kæmpe stor Hun er stadig ligeså aktiv som tidligere, puha. Og er begyndt at bore sig godt ned i mit bækken!

Jeg håber at i har det godt

Tak søde Kira! Åh jeg glæder mig til at se dig og mavsen snart- skal da lige nå at se dig minimum én gang inden den lille dame melder sin ankomst. Dejligt med aktive bebser, selvom deres moslen blir mere og mere voldsom.

Anmeld

15. januar 2011

Trine89

Så FLOT mave.. 

Anmeld

15. januar 2011

Laura25

Tusind tak. Det luner altså bare så meget med alle de søde ord.

Najsen86 skriver:

hvor har du bare en smuk mave

Anmeld

15. januar 2011

Laura25

AnneBJ skriver:

Fnis! Du er så smuk - kommer til at tænke på de der barbie-gravid-dukke-maver... Så din vender nok også bare rundt  og er totalt flad, så snart babyen er ude!

Hehe, mon dog. Når jeg nærmer mig terminen regner jeg med at have rundet de 20 ekstra kilo (sikkert før)- men det ville da være skønt hvis det bare sagde "wupti" og så var kiloene væk.

Anmeld

15. januar 2011

BechHannibal

Laura25 skriver:

Tak søde Kira! Åh jeg glæder mig til at se dig og mavsen snart- skal da lige nå at se dig minimum én gang inden den lille dame melder sin ankomst. Dejligt med aktive bebser, selvom deres moslen blir mere og mere voldsom.

Ja, det håber jeg virkelig at vi når

Vi afleverede nøglerne til lejligheden på Bogensegade idag, så nu går der nok længe før jeg skal noget i Århus - Kommer til at savne den by SÅÅ meget!

Chris arbejder stadig i Hørning, så skal vi finde en dag inden min Termin, bliver det nok nød til at være et hel dags møde

Ja, om aftenen nyder jeg virkelig når hun ligger og mosler rundt derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.