Tvillingetøj til drenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
20. januar 2011

Maja88

hva str er strømpebukserne og hvad vil du have for dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

mullesmith2

Maja88 skriver:

hva str er strømpebukserne og hvad vil du have for dem?

50-56 hedder størreslen og 20kr så er de dine

Anmeld

20. januar 2011

Maja88

mullesmith2 skriver:

50-56 hedder størreslen og 20kr så er de dine

nu med chance for at lyde vildt dum ik... men vokser babyer ikke hurtigt ud af en 56????

hvor har du fået strømpebukser henne.. for tror bare 50-56 bliver for småt

Anmeld

20. januar 2011

mullesmith2

Maja88 skriver:

nu med chance for at lyde vildt dum ik... men vokser babyer ikke hurtigt ud af en 56????

hvor har du fået strømpebukser henne.. for tror bare 50-56 bliver for småt

Jo de vokser ud af dem efter en månedtid, det kommer selvfølgelig også an på hvor stor baby nu engang er  Men mine drenge var 3400g og 49cm og der gik en måned så var de ved at være for små. Du kan købe dem i h&m i str.62-68 også

Anmeld

20. januar 2011

Moar2011

skal jo have en dreng til 1juni. og regner med han måske godt kan passe en 44 lidt hvad har du i sommertøj i den str og pris?

Anmeld

20. januar 2011

Maja88

mullesmith2 skriver:

Jo de vokser ud af dem efter en månedtid, det kommer selvfølgelig også an på hvor stor baby nu engang er  Men mine drenge var 3400g og 49cm og der gik en måned så var de ved at være for små. Du kan købe dem i h&m i str.62-68 også

ok det tror jeg lige jeg prøver at kigge.... synes bare ikke jeg kunne finde nogen.

men kan være jeg vender tilbage.

Anmeld

20. januar 2011

mullesmith2

Babyklar skriver:

skal jo have en dreng til 1juni. og regner med han måske godt kan passe en 44 lidt hvad har du i sommertøj i den str og pris?

Det der er på billede 11 er det eneste jeg har i 44  Ved ik om man kan kalde det sommer tøj  Men hvis du vil have en af hver ting så kan du få det for 50kr.

Anmeld

20. januar 2011

mullesmith2

Maja88 skriver:

ok det tror jeg lige jeg prøver at kigge.... synes bare ikke jeg kunne finde nogen.

men kan være jeg vender tilbage.

De hænger ved de andre strømper plejer de  Ellers kan man få dem på deres online shop.

Anmeld

20. januar 2011

Moar2011

okey

14: hvad tager du for natdragten der med prikker? og str?  og 15 hvad tager du for den langærmet stribet grøn og den ovenover body? str?

Anmeld

20. januar 2011

Chewy

mullesmith2 skriver:

Fordi jeg har givet 350kr for body og de blå bukser på billede et og det kun er brugt måske 2 gange så tøt jeg godt forlange 100kr for sættet. og sættet med stjernerne og alt det med i love you på kan du også få for 100kr så 200kr i alt

Det vil jeg gerne købe så Sender du mig en privatbesked med dine oplysninger?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.