Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vil lige gøre opmærksom på at man ikke behøver at købe det i sæt! Kram mulle
mullesmith2 skriver: Jeg har en masse drengetøj, som mine "store drenge" på 2mdr nu er vokset ud af. Der er billeder af alt tøjet og det er tøj i str. 50 og 56. Der er også et par sparkedragter, to djævlehuer og to bodyer i str.40 som de aldrig fik brugt og 4 bodyer i 44 og to bar bukser de heller ikke har brugt. Hvis du vil vide størrelserne på noget specifikt så bare skriv. Og med hensyn til prisen afhænger det jo af hvor meget du gerne vil købe, Men kom gerne med bud. Mvh. Louise
Valle81 skriver: Er nødt til at høre priser påDet brune sæt på billede 2 og hele billede 8:0)
Er nødt til at høre priser påDet brune sæt på billede 2 og hele billede 8:0)
Skal vi sige 100kr
Der er solgt et sæt af billede 7, Alt på billede 10, alt på billede 16, alt på billede 21 og den blå trøje på billede 22.
Tøjet på billede 11 er str.44 og tøjet på billede 12 er str.40.
Kram mulle
Sikke noget fint tøj - lige min stil
Jeg er interesseret i den blå dragt på billed 1 + et par bukser - hvad størrelse er det?
Det stjernede sæt på billede 6.
Alt på billed 8 - skal lige høre hvad str. det er?
Hvad skal du have for det?
Størrelse på billede 13, og prisen for en af hver?
Chewy skriver: Sikke noget fint tøj - lige min stil Jeg er interesseret i den blå dragt på billed 1 + et par bukser - hvad størrelse er det? Det stjernede sæt på billede 6. Alt på billed 8 - skal lige høre hvad str. det er? Hvad skal du have for det?
Fordi jeg har givet 350kr for body og de blå bukser på billede et og det kun er brugt måske 2 gange så tøt jeg godt forlange 100kr for sættet. og sættet med stjernerne og alt det med i love you på kan du også få for 100kr så 200kr i alt
Det er str.56 iøvrigt. det med i love you er str.50
kitty skriver: Størrelse på billede 13, og prisen for en af hver?
Str.50 og 50kr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128