Hvordan er det nu med ørebørn ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.151 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. september 2008

Anja

Skal de have hue på eller ej ???

Synes snart jeg har hørt så mange forskellige udlægninger af det. Hvad mener I ? Hvad har I fået at vide af ørelægen ?

Elias´ ører løber jo stadig, så han skal til ørelægen i morgen og havde dem tjekket og har selvfølgelig tænkt på mig at spørge ham ad ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2008

Loggidut

jeg ville nu nok vælge at proppe en hue på, men en hue som kan suge sved...altså bomuld eller andet...jeg mener ikke jeg har hørt de ikke må få hue på, men der er sørme sket så meget nyt i de sidste mange år...så jeg venter spændt på andres svar :D

Anmeld

15. september 2008

Millebasse

Hej Anja..

Jeg har også et ørebarn,nu med dræn og jeg bruger hue til Basse. Han er begyndt at bruge den nu hvor det blæser og vinden er kold, det er en bomuldshue, som ikke er så tyk. Jeg tør ikke lade vær, især nu hvor han har "gennemgang" i ørerne..

Kan heller ikk se hvorfor man ikke måtte bruge det... :)

Kram Camilla

Anmeld

15. september 2008

Siber

jeg har også et ørebarn, og vores ørelæge sagde, når du selv går med hue, så giver du også din datter hue på! Der skal ikke tages særligt hensyn sagde hun. Men i vuggestuen, giver de hende en "hjelm" på, altså en tynd hue!
Hun sagde at vi skulle være opmærksom på at hun ikke blev kold om lårene og bagdelen, når de sidder i koldt sand, fliser osv. for det kunne trække op i ørene!

Men der er mange meninger!
Knus Siber

Anmeld

15. september 2008

bette

jeg har selv været ørebarn... og har været rigtig glad for at få hue på.. idet jeg synes at den kolde luft har gjort ondt i ørene ellers

Anmeld

15. september 2008

zenna

hej har du prøvet at bruge vat det har jeg og med fine resultarer;)

Anmeld

15. september 2008

Lise

Simon er ikke ørebarn, men har de seneste to mdr haft væske på ørene - og da har han haft hue på - altså ikke på dage med hedebølge, men hvis det har blæst lidt.. Det var min mor der sagde at jeg skulle give ham den på (hun er øre/næse/hals-sygeplejerske), og jeg gør bare som hun siger..

Anmeld

15. september 2008

Plysbjørnen

Mener altså at de skal have hue på... Men ved det ikke jeg har ikke selv ørebørn... Ja okay jeg har min kæreste og han er også ørebarn... men han nægter at gå med hue...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.