Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er det en rørende historie - min kæreste og jeg har lige tudet sammen over den
Men for fa'en da, et KÆMPE MIRAKEL !! HURRA
Alt mulig held og lykke til dig og din familie fremover
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det bare vildt at så lille et menneske har sådanne kræfter, at han kan kæmpe sig tilbage. Hvordan går det med ham nu så?
Hold da helt op, en sej dreng i har fået jer.. Og ja puha det må ha været lidt hårdt at gå igennem, men hvor er det dejligt at han er helt frisk nu
Nanastep skriver: - Syntes stadig det er helt vildt, er helt mundlam!, han er virkelig et lille mirakel! han er tegn på at der er mere mellen himmel og jord! Held og lykke i fremtiden (: .
- Syntes stadig det er helt vildt, er helt mundlam!, han er virkelig et lille mirakel! han er tegn på at der er mere mellen himmel og jord!
Held og lykke i fremtiden (: .
tusind tak for de varme ord og lykkebringende hilsner
Som jeg skrev til dig i går...hvor er det bare vidunderligt.Troede at du havde mistet ham..og så levede han bare.Ja...mirakler sker..og sådan skal det også være..det sætter håbet op hos alle os andre KærligstSussie
miracles do happen og hvor er jeg glad for at der skete et for jer <3 dejligt at i vil dele jeres historie med os alle..
sidder og tuder. hvor må det havde været forfærdeligt, men så dejligt at læse at der skete et mirakel. virkelig skønt.
håber i får masser af lykke fremover også
Skønne, skønne Hasse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128