artiklen om Hasse - Ude og Hjemme 1 dec 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.061 visninger
29 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

signe.

Lægger linket ud til artiklen. ikke for opmærksomhed, men for at andre herinde kan læse om hvad præcis det er vi har gennemgået i vores lille familie http://www.udeoghjemme.dk/Artikler/Artikler/2010-48-hasse.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Charlotte Wberg

Hold da op sikke en artikel...

man bliver helt sørgelig indeni bare ved at læse det... men det er da super dejligt at han er sådan en lille fighter, ham Hasse

Anmeld

14. januar 2011

TbCp

Uha sidder bare med gåsehud og tårer i øjnene.

Det er da vist et rigtigt mirakel!

Anmeld

15. januar 2011

FruEllingsen

Sikke et MIRAKEL

Bliver helt rørt over at læse jeres historie

Anmeld

15. januar 2011

LISBETH:-)

Sidder med en klump i halsen. Hvor er det bare skønt at jeres lille dreng valgte livet.

Anmeld

15. januar 2011

Bavianis

TbCp skriver:

Uha sidder bare med gåsehud og tårer i øjnene.

Det er da vist et rigtigt mirakel!

Kunne ikke sige det bedre selv. Det ER da et mirakel!!

Anmeld

15. januar 2011

Low

Utrolig historie! Jeg sidder med tåre i mine øjne 

Anmeld

15. januar 2011

sarahb

Det er så vildt.. Stort tillykke med at i har den sejeste dreng der bare gerne vil leve.. Helt fantastisk... et mirakel..

Anmeld

15. januar 2011

JustMe

Var det jer?? (Eller det kan jeg jo så se, det var). Jeg husker tydeligt den artikel, og hvor stort et indtryk, den gjorde på mig....og gjorde igen nu, da jeg læste den for anden gang.

Hvor er det fantastisk med sådan en vilje til at leve, og dejligt at jeres lille guldklump slog alle odds!  

Anmeld

15. januar 2011

Nanastep

Mor-til-Hasse skriver:

Lægger linket ud til artiklen. ikke for opmærksomhed, men for at andre herinde kan læse om hvad præcis det er vi har gennemgået i vores lille familie http://www.udeoghjemme.dk/Artikler/Artikler/2010-48-hasse.aspx

- Syntes stadig det er helt vildt, er helt mundlam!, han er virkelig et lille mirakel! han er tegn på at der er mere mellen himmel og jord!

Held og lykke i fremtiden (: .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.