Gruppens målgruppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Vial

MatildeS skriver:

Jeg kan godt se hvad du mener men alligevel tænker jeg at vi, som kender fædrene til vores børn, vel alligevel har en del til fælles med jer andre  Med mit første barn valgte jeg i hvert fald helt selv at skulle være enlig mor, selvom jeg kendte/kender faderen 

Jeg skal se om jeg kan huske at bruge "enlige forældre" næste gang 

Vi har meget til fældes. Helt overordnet så er vi jo for pokker alene med vores børn.

Der stopper den også, synes jeg. Alt omkring faderskabssager, forældremydighed, samvær, osv slås vi jo ikke med. VI har nærmere overvejelser omkring donor skal være åben eller lukket. Hvordan reagerer omverden på det osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Pige2009

KaMa skriver:

Nu har jeg set, at der er to grupper kvinder, som mixer godt sammen her (det gør vel egentlig ikke så meget.. ), men der er jo forskel på at blive selvvalgt enlig mor fordi, at man har taget skeen i egen hånd og gået på klinik og blevet insemineret med donorsæd i forhold til at man er blevet forladt/forlod faren til barnet.

Så vidt jeg kan se, så er der en gruppe for enlige mødre/fædre. Mon ikke det er der, hvor sager om fadeskab, brud osv. hører til?

https://www.baby.dk/debat/5pi1/enlig-morfar/emner.aspx

Der er selvfølgelige emner, som vi kan være fælles om..

Det har været oppe tidligere og jeg plæderede for, at gruppen for enlige mødre kom ud på forsiden i selve debatten, men Henrik nedlagde dengang veto Men nu ser det ud som om den bliver en selvstændig gruppe alligevel

Anmeld

14. januar 2011

Pige2009

KaMa skriver:

Jamen, jeg får den frem, når jeg trykker på debat.

https://www.baby.dk/debat/debatten-paa-baby_1.aspx

Mærkeligt..

Ja, den er lige flyttet - noget jeg længe har bedt om

Anmeld

14. januar 2011

Pige2009

Tutter skriver:

Jeg synes denne her gruppe er for os, som har taget det her valg og blive gravide alene.

Men jeg tror grunden til, at enlige mødre som har en far til barnet/børnene skriver i denne her, er fordi de ikke kan finde gruppen for enlige mødre/fædre (den ligger eller lå da vidst også under mødregrupper ikke?) Måske den skulle under debat emnerne som denne her

Det var også intentionen

Anmeld

14. januar 2011

Pige2009

Svenne skriver:

Jeg har tit tænkt på det samme!

Jeg hører godt nok ikke selv til nogen af grupperne - men når jeg har læst indlæg, undrer det mig nogen gange, at kvinder, som lige har brudt op med sin mand vælger at skrive et indlæg i "selvvalgt enlig mor".. Hmmm...

Det kan da svært undre. Der står jo ingen steder, hvem målgruppen for selvvalgt er, og da den anden kategori har ligget latent på siden i lang tid, så kunne et indlæg som du beskriver det også høre til under selvvalgt, da de mener, at de selv har taget valget

Anmeld

14. januar 2011

DenHeldige

MatildeS skriver:

Jeg kan godt se hvad du mener men alligevel tænker jeg at vi, som kender fædrene til vores børn, vel alligevel har en del til fælles med jer andre  Med mit første barn valgte jeg i hvert fald helt selv at skulle være enlig mor, selvom jeg kendte/kender faderen 

Jeg skal se om jeg kan huske at bruge "enlige forældre" næste gang 

Helt bestemt, men der ER stadigvæk en væsentlig forskel - med al respekt for dine valg altså

Anmeld

14. januar 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Prøv at se mit link ovenfor. Kategorien findes stadig.

Mener du Enlig Morfar???

Anmeld

14. januar 2011

sus73

Der er åbenbart flere måder at finde debatterne på. Jeg plejer at klikke på Debat øverst (ved siden af hhv Rådgivning og Mødregrupper). Derefter kommer jeg her: https://www.baby.dk/debat/grupper.aspx

Og dér findes såvidt jeg kan se ikke noget som hedder enlig mor/far.

Jeg opfatter også denne gruppe målrettet til dem, som tager et valg om at få barn alene vha donorsæd eller alene via adoption, men forstår godt enlige med far til deres børn også skriver herinde, når det er så besværligt at finde det andet forum.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.