Gruppens målgruppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.286 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Vial

Nu har jeg set, at der er to grupper kvinder, som mixer godt sammen her (det gør vel egentlig ikke så meget.. ), men der er jo forskel på at blive selvvalgt enlig mor fordi, at man har taget skeen i egen hånd og gået på klinik og blevet insemineret med donorsæd i forhold til at man er blevet forladt/forlod faren til barnet.

Så vidt jeg kan se, så er der en gruppe for enlige mødre/fædre. Mon ikke det er der, hvor sager om fadeskab, brud osv. hører til?

https://www.baby.dk/debat/5pi1/enlig-morfar/emner.aspx

Der er selvfølgelige emner, som vi kan være fælles om..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Svenne

Jeg har tit tænkt på det samme!

Jeg hører godt nok ikke selv til nogen af grupperne - men når jeg har læst indlæg, undrer det mig nogen gange, at kvinder, som lige har brudt op med sin mand vælger at skrive et indlæg i "selvvalgt enlig mor".. Hmmm...

Anmeld

14. januar 2011

dorthemus

Svenne skriver:

Jeg har tit tænkt på det samme!

Jeg hører godt nok ikke selv til nogen af grupperne - men når jeg har læst indlæg, undrer det mig nogen gange, at kvinder, som lige har brudt op med sin mand vælger at skrive et indlæg i "selvvalgt enlig mor".. Hmmm...

Enig, men det er nok fordi der mangler en kategori Enlig Forælder....mener der var en sådan engang herinde

Anmeld

14. januar 2011

Vial

dorthemus skriver:

Enig, men det er nok fordi der mangler en kategori Enlig Forælder....mener der var en sådan engang herinde

Prøv at se mit link ovenfor. Kategorien findes stadig.

Anmeld

14. januar 2011

Becks

Jeg synes denne her gruppe er for os, som har taget det her valg og blive gravide alene.

Men jeg tror grunden til, at enlige mødre som har en far til barnet/børnene skriver i denne her, er fordi de ikke kan finde gruppen for enlige mødre/fædre (den ligger eller lå da vidst også under mødregrupper ikke?) Måske den skulle under debat emnerne som denne her

Anmeld

14. januar 2011

Vial

Tutter skriver:

Jeg synes denne her gruppe er for os, som har taget det her valg og blive gravide alene.

Men jeg tror grunden til, at enlige mødre som har en far til barnet/børnene skriver i denne her, er fordi de ikke kan finde gruppen for enlige mødre/fædre (den ligger eller lå da vidst også under mødregrupper ikke?) Måske den skulle under debat emnerne som denne her

VI er enige. Den anden gruppe ligger under debat som denne her.

Jeg har også haft svært ved at finde den før, men i dag fandt jeg den hurtig. Ved ikke om den har flyttet plads.

Anmeld

14. januar 2011

Becks

KaMa skriver:

VI er enige. Den anden gruppe ligger under debat som denne her.

Jeg har også haft svært ved at finde den før, men i dag fandt jeg den hurtig. Ved ikke om den har flyttet plads.

Jeg kan ikke finde den under debat, kun under mødregrupper

Anmeld

14. januar 2011

Vial

Tutter skriver:

Jeg kan ikke finde den under debat, kun under mødregrupper

Jamen, jeg får den frem, når jeg trykker på debat.

https://www.baby.dk/debat/debatten-paa-baby_1.aspx

Mærkeligt..

Anmeld

14. januar 2011

Becks

KaMa skriver:

Jamen, jeg får den frem, når jeg trykker på debat.

https://www.baby.dk/debat/debatten-paa-baby_1.aspx

Mærkeligt..

Så kan jeg godt se den, når jeg trykker på dit link.. Men går jeg selv op i debat ser det helt anderledes ud - mystisk

https://www.baby.dk/debat/grupper.aspx

Anmeld

14. januar 2011

Mullebergen

Jeg kan godt se hvad du mener men alligevel tænker jeg at vi, som kender fædrene til vores børn, vel alligevel har en del til fælles med jer andre  Med mit første barn valgte jeg i hvert fald helt selv at skulle være enlig mor, selvom jeg kendte/kender faderen 

Jeg skal se om jeg kan huske at bruge "enlige forældre" næste gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.