Hvor i bilen er jeres barns autostol placeret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

TTM

Hun sidder bag passagersædet, men når junior kommer til verden om ca 8 uger, bliver hun rykket om bag mig, så jeg bedre kan holde øje med lillebror

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

afrobabies

Carina87 skriver:

Hvor sidder jeres og hvorfor? 

Nu har jeg ikke selv bil, men når vi skal ud at køre med nogen placerer jeg den helst på bagsædet i passagersiden. Jeg har også hørt at det er mest sikkert i den side, fordi hvis man skulle ramme ind i et trafik uheld, så er man oftest mest sikker i passagersiden Men nu har jeg barn nummer 2 på vej, og så bliver det jo lidt svært at placere begge unger i den side

Anmeld

14. januar 2011

Lady Marion <3

På bagsædet og altid på bagsædet da det er det sikreste . Indtil han var 10 mdr sad han bagudvendt på bagsædet 

Anmeld

14. januar 2011

rk_07

Ida sidder på bagsædet bag chafføren i en baby autostol, fordi hvis jeg skal sidde sammen med hande på bagsædet har jeg mere plads til mine ben  og hvis jeg sidder foran (har ikke kørekort så det manden som kører) kan jeg altid give hende sutten...

Anmeld

14. januar 2011

oerbaek

Min søn på 5 sidder bag passager sædet og min søn på 3 sidder bag føre sædet, så når lille bror kommer, kommer han nok til at side foran på passagersædet... og hvis vi alle 5 skal ud og køre kommer ham på5 år til at sidde i midten og baby bag passagersædet tror jeg  

Anmeld

14. januar 2011

oo

bagved Søren - simpelthen fordi han er enormt lang og skal have sit førersæde rykket så langt tilbage som det kan komme og det betyder at der overhovedet ingen benplads er bag ham, og jeg sidder på bagsædet ved siden af Sol

Anmeld

14. januar 2011

Nalle

Victoria sidder bare mig, Sebastian sidder bag Peter.

Anmeld

14. januar 2011

ekzunz

Vores autostole er placeret på den midterste sæderække, så har de store drenge den bagerste række.

Og når vi ikke kører bus, så sidder de på bagsædet. Det har de altid gjort uanset bil, airbag osv.

Anmeld

14. januar 2011

Maja88

bag førersædet.

Anmeld

14. januar 2011

Malonde1985

Hmm... lige nu sidder den store bag passagersædet, men tænker også at rykke rundt på dem når den lille kommer, så man kan nå ham og se ham..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.