Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor sidder jeres og hvorfor?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
min sidder bag passageresædet. for der har jeg fuldt udsyn over hende, plus jeg har et lille ekstra bagspejl, som sidder over det alm, og pejer ned så jeg kan se hende... meget fix lille ting
Carina87 skriver: Hvor sidder jeres og hvorfor?
Når jeg køre i den ene bil hvor der ikke er airbag i så sidder han på sædet foran, er kun 2 døre så er også nemmest og han nyder det
Når vi køre i den anden så sidder han bagi da der er airbag i
Hvis vi begge er afsted sidder josephine bagved. hvis jeg selv er afsted med hende sidder hun foran. Så kan jeg nemmere lige give hende sutten.
Den ældste (4 år) sidder bag førersædet. Den yngste (4 mdr) i den anden side i bagudvendt stol, så der har jeg et spejl på nakkestøtten, så jeg kan holde øje med ham
Bag passagersædet
min sidder bag passageresædet. for der har jeg fuldt udsyn over hende, plus jeg har et lille ekstra bagspejl, som sidder over det alm, og pejer ned så jeg kan se hende... meget fix lille tingSmart med sådan et ekstra spejl!!!!
Den sidder bag passageresædet...
DAs mor skriver: Den ældste (4 år) sidder bag førersædet. Den yngste (4 mdr) i den anden side i bagudvendt stol, så der har jeg et spejl på nakkestøtten, så jeg kan holde øje med ham
Den tilslutter jeg mig.
Mine børn er bare 3,5 år og 7,5 mdr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128