Hvor i bilen er jeres barns autostol placeret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.881 visninger
21 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

CA

Hvor sidder jeres og hvorfor? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

PernilleB

min sidder bag passageresædet. for der har jeg fuldt udsyn over hende, plus jeg har et lille ekstra bagspejl, som sidder over det alm, og pejer ned så jeg kan se hende... meget fix lille ting

Anmeld

14. januar 2011

Vingummien

Carina87 skriver:

Hvor sidder jeres og hvorfor? 

Når jeg køre i den ene bil hvor der ikke er airbag i så sidder han på sædet foran, er kun 2 døre så er også nemmest og han nyder det

Når vi køre i den anden så sidder han bagi da der er airbag i

Anmeld

14. januar 2011

Josesmor

Hvis vi begge er afsted sidder josephine bagved. hvis jeg selv er afsted med hende sidder hun foran. Så kan jeg nemmere lige give hende sutten.

Anmeld

14. januar 2011

LinLin

Den ældste (4 år) sidder bag førersædet. Den yngste (4 mdr) i den anden side i bagudvendt stol, så der har jeg et spejl på nakkestøtten, så jeg kan holde øje med ham

Anmeld

14. januar 2011

9510

Bag passagersædet

Anmeld

14. januar 2011

frk Jensen

hmm..

da han var lille og i en baby autostol stod han på passagersædet. Dog kun hvis det var en bil uden airbag..

Nu sidder han altid bag passagersædet. Det kan jeg nå ham og evt række frugt, en sut osv over..

Anmeld

14. januar 2011

mom <3

min sidder bag passageresædet. for der har jeg fuldt udsyn over hende, plus jeg har et lille ekstra bagspejl, som sidder over det alm, og pejer ned så jeg kan se hende... meget fix lille tingSmart med sådan et ekstra spejl!!!!

Anmeld

14. januar 2011

Mormilla

Den sidder bag passageresædet...

Anmeld

14. januar 2011

LISBETH:-)

DAs mor skriver:

Den ældste (4 år) sidder bag førersædet. Den yngste (4 mdr) i den anden side i bagudvendt stol, så der har jeg et spejl på nakkestøtten, så jeg kan holde øje med ham

Den tilslutter jeg mig.

Mine børn er bare 3,5 år og 7,5 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.