Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tullepii skriver: Okay, det er ikke så langt fra mig Men hvis du kan klemme en tid end til mig den weekend ville det være dejligt
Okay, det er ikke så langt fra mig Men hvis du kan klemme en tid end til mig den weekend ville det være dejligt
Det kan jeg godt.
Skal vi sige lørdag den 12 kl 14.00?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kan du lave det når man har korte negle?
MissGeoh skriver: Det kan jeg godt. Skal vi sige lørdag den 12 kl 14.00?
Jo, det kan vi godt det passer fint. Kan jeg ikke få dit mobil nummer? det er rart lige at have
Tullepii skriver: Jo, det kan vi godt det passer fint. Kan jeg ikke få dit mobil nummer? det er rart lige at have
Jo da. Sender lige en PB
GitteC78 skriver: Kan du lave det når man har korte negle?
Ja det kan jeg godt jeg er bare ikke så glad for det.
Altså det jeg ikke er glad for er hvis resultatet ikke bliver som personen ønsker.. Men jeg gør det altid så godt jeg kan.
MissGeoh skriver: Ja det kan jeg godt jeg er bare ikke så glad for det. Altså det jeg ikke er glad for er hvis resultatet ikke bliver som personen ønsker.. Men jeg gør det altid så godt jeg kan.
Okay tænker lige over det
GitteC78 skriver: Okay tænker lige over det
Det er helt iorden.
Jeg skal lige hører..
Er det bidte korte negle eller er det fordi de er klippet korte?
MissGeoh skriver: Jeg skal lige hører.. Er det bidte korte negle eller er det fordi de er klippet korte?
Jeg bider negle men i for vejen er de meget korte
MissGeoh skriver: Det kunne faktisk være sjovt nok. Så sådan en tøse dag/weekend hvor vi evt laver negle, og bytter/sælger ud af vores tøj, sko, smykker osv..
Det kunne faktisk være sjovt nok.
Så sådan en tøse dag/weekend hvor vi evt laver negle, og bytter/sælger ud af vores tøj, sko, smykker osv..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128