I går forærede min søde mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. september 2008

Anja

mig et par brune Angelus støvler :) Jeg har set på dem nogle gange, man da jeg i forvejen har et par sorte og et par bronze syntes jeg det var lidt frås at købe dem - MEN da vi så sad og spiste morgenmad i går gav han mig en pakke som han sagde var i anledning af vores 3. års kærestedag på fredag ! De er super flotte !

Vi plejer bare ALDRIG at give hinanden gaver - knap nok til jul og fødselsdag, da vi ofte har givet os noget fælles i stedet for - så jeg var vildt overrasket. Han er altså bare for sød nogle gange :)(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2008

Rasmine

Årh, heldige dig.
Dejligt med overraskelser...
Og så sådan et par fede støvler, det kunne da ikke være bedre.
:)

Anmeld

15. september 2008

Lulle25

Åhh hvor sød(L) Sikke en sød og betænksom mand du har dig der, har du selv oplært ham;) Så vil jeg nemlig gerne have et par fif:P

Anmeld

15. september 2008

Anja

Lulle25 skriver:

Åhh hvor sød(L) Sikke en sød og betænksom mand du har dig der, har du selv oplært ham;) Så vil jeg nemlig gerne have et par fif:P

Kan ikke tage æren for at have "oplært" ham :D Tror sgu bare han er sådan (L)

Anmeld

15. september 2008

Loggidut

hsn er godt nok sød!

hold da op...tænk at have en mand som turde købe sko til mig...muha ha ha ha....det er lige nøjagtigt det område michael aldrig ville kunne begå sig på!

og tillykke med dagen!

Anmeld

15. september 2008

bette

ej vildt nok.. tænkte også lige what.. min mand kunne heller ik finde ud af at købe sko til mig..

skøn mand du har dig

Anmeld

15. september 2008

Nadi

Hvor dejligt! Sikke en skøn overraskelse, og sikke en skøn mand du har (L) Elsker når man får overraskelser!

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.