Er det en fejl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Mor til prinsessen :-)

LineIsabella skriver:

Min kæreste og jeg har igennem noget tid ønsket os at blive forældre, så jeg stoppede på p-piller i slutningen af November 10. Første cyklus blev til en "lad-kroppen-finde-sig-selv"-måned, hvilket den gjorde med det samme, men så gik det så ellers også løs med Folinsyre og ægløsningstest i anden cyklus. Nu sidder vi så her d. 13/1-11 med 2 svagt positive tests og ved ikke om vi skal tro på det eller ej  - men god nok er den ret sikkert, og det var i første hug..  Nu kan man kun håbe på det bliver der!

weeee!!

jeg blev gravid måneden før vi prøvede hehe... total snyd!

Det er ret svært at tro på når man står med den test i hånden... Men stol på de 2 streger.... (siger jeg.. det gjorde jeg ikke så på 2 dage havde jeg taget 5 test, da jeg kom til lægen nogle dage efter og havde fortalt de test jeg havde taget siger hun så, ja så tager jeg ikke en på dig, så er du jo gravid )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Emily

Hehe ja man må sige det gik stærkt så

Det er meget svært at tro på - tror også det ender med en håndfuld tests her før den fiser ind. Men ja - så slipper man måske for nåle hos lægen  

Anmeld

14. januar 2011

signe.

victoria2008 skriver:

Lægen vil ikke gøre så meget ved dig når du ikke er længere henne... Der skal tages en blodprøve, men den kan først tages når du er minimum 8 uger henne

hmm jeg tog en test om lørdagen og fik en tid mandag ved lægen, og de bekræftede min graviditet... så lidt kan de da godt gøre.. jeg var 5 uger henne da..

Anmeld

14. januar 2011

afrobabies

Mor-til-Hasse skriver:

hmm jeg tog en test om lørdagen og fik en tid mandag ved lægen, og de bekræftede min graviditet... så lidt kan de da godt gøre.. jeg var 5 uger henne da..

Da jeg var gravid med min første, der fik jeg også lavet en underlivsundersøgelse meget tidlig, for at få det bekræftet, men da jeg blev gravid denne gang ville de ikke gøre noget

Anmeld

14. januar 2011

Moar2011

LineIsabella skriver:

Min kæreste og jeg har igennem noget tid ønsket os at blive forældre, så jeg stoppede på p-piller i slutningen af November 10. Første cyklus blev til en "lad-kroppen-finde-sig-selv"-måned, hvilket den gjorde med det samme, men så gik det så ellers også løs med Folinsyre og ægløsningstest i anden cyklus. Nu sidder vi så her d. 13/1-11 med 2 svagt positive tests og ved ikke om vi skal tro på det eller ej  - men god nok er den ret sikkert, og det var i første hug..  Nu kan man kun håbe på det bliver der!

weeee!!

Tillykke

Anmeld

14. januar 2011

Emily

2 ud af 4 ens teste

den er vidst god nok

Den er vidst god nok

Anmeld

14. januar 2011

camillahej

Tillykke hvor må det være dejligt for jer.

Anmeld

14. januar 2011

Emily

Er det også, men også en underlig fornemmelse (på den gode måde)

Anmeld

14. januar 2011

Lotus86

Nej der er vidst ingen tvivl.. Stort tillykke

Anmeld

14. januar 2011

BellaCiinea

Stort tillykke! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.