Er det en fejl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.614 visninger
22 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. januar 2011

Emily

Min kæreste og jeg har igennem noget tid ønsket os at blive forældre, så jeg stoppede på p-piller i slutningen af November 10. Første cyklus blev til en "lad-kroppen-finde-sig-selv"-måned, hvilket den gjorde med det samme, men så gik det så ellers også løs med Folinsyre og ægløsningstest i anden cyklus. Nu sidder vi så her d. 13/1-11 med 2 svagt positive tests og ved ikke om vi skal tro på det eller ej  - men god nok er den ret sikkert, og det var i første hug..  Nu kan man kun håbe på det bliver der!

weeee!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

4kløver

LineIsabella skriver:

Min kæreste og jeg har igennem noget tid ønsket os at blive forældre, så jeg stoppede på p-piller i slutningen af November 10. Første cyklus blev til en "lad-kroppen-finde-sig-selv"-måned, hvilket den gjorde med det samme, men så gik det så ellers også løs med Folinsyre og ægløsningstest i anden cyklus. Nu sidder vi så her d. 13/1-11 med 2 svagt positive tests og ved ikke om vi skal tro på det eller ej  - men god nok er den ret sikkert, og det var i første hug..  Nu kan man kun håbe på det bliver der!

weeee!!

Jeg stoppede med mine i dec08 fik min mens først jan09 og sidst jan stod jeg med en positiv test.. så jo jeg vil sige du er gravid. Tillykke med det

Anmeld

13. januar 2011

Emily

Ja jeg håber da ihvertfald meget

Super søde og kønne unger du har

Anmeld

13. januar 2011

iFuldGang

Hej skat  tror du lige jeg er lykkelig    

Det ser virkelig rigtigt ud nu hva 

Elsker dig forevigt 

Anmeld

14. januar 2011

mortilfreja

LineIsabella skriver:

weeee!!

Hvis de er kommet inden for tidsrammen vil jeg tro den er god nok.. Er du gået over tid??

Kan du ikke lægge et billede ind af dem?

Kram

Anmeld

14. januar 2011

håber på baby :-)

Hep hep

Jeg tro du er gravid

Anmeld

14. januar 2011

Emily

De kom begge indenfor tidsrammen, men tager endnu en idag for at være sikker, viser den også positiv må jeg jo et smut forbi lægen 

Har prøvet at tage et billede, men det fungere ikke rigtigt da stregen ikke er så super tydelig på billeder - men man kan se den når man bare kigger på den

Anmeld

14. januar 2011

mortilfreja

LineIsabella skriver:

De kom begge indenfor tidsrammen, men tager endnu en idag for at være sikker, viser den også positiv må jeg jo et smut forbi lægen 

Har prøvet at tage et billede, men det fungere ikke rigtigt da stregen ikke er så super tydelig på billeder - men man kan se den når man bare kigger på den

Uuuhh det er spændende.. Det sikreste vil være at tage en clearblue digital test.. Så skal man ik kigge efter streger

Held og lykke.. Håber du opdaterer

Kram

Anmeld

14. januar 2011

afrobabies

LineIsabella skriver:

Lægen vil ikke gøre så meget ved dig når du ikke er længere henne... Der skal tages en blodprøve, men den kan først tages når du er minimum 8 uger henne

Anmeld

14. januar 2011

Emily

Jeg skal nok opdatere

Victoria2008: Okay, så ved jeg da det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.