Bidro gel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

_-Kathrine-_

Hejsa!

Her blev vi også gravide efter 1 måned med ren bidro... Om det så også havde noget med vægttab og ændret spisevaner skal jeg ikke kunne sige... men gravid blev vi ihvertfald  Og det er jo ikke fordi det skader, du skal bare stoppe med at tage dem den dag du tester positivt..

Held og lykke med projektet

Kathrine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Filippa & Liva

_-Kathrine-_ skriver:

Hejsa!

Her blev vi også gravide efter 1 måned med ren bidro... Om det så også havde noget med vægttab og ændret spisevaner skal jeg ikke kunne sige... men gravid blev vi ihvertfald  Og det er jo ikke fordi det skader, du skal bare stoppe med at tage dem den dag du tester positivt..

Held og lykke med projektet

Kathrine

wow.. dejligt at høre endnu én som har haft succes med bidro..

ved du noget om, om man stadig skal tage sine gravitamin imens man tager bidro??

Anmeld

16. januar 2011

_-Kathrine-_

BigBabyWish skriver:

wow.. dejligt at høre endnu én som har haft succes med bidro..

ved du noget om, om man stadig skal tage sine gravitamin imens man tager bidro??

Jep, du skal fortsætte med Gravitamin

Anmeld

16. januar 2011

Filippa & Liva

_-Kathrine-_ skriver:

Jep, du skal fortsætte med Gravitamin

OK, mange tak for hjælpen!

håber det giver bonus!

Anmeld

16. januar 2011

Lotus86

BigBabyWish skriver:

jeg kom til at tænke på: når jeg tager bidro gel dagligt, skal jeg så stadig tage min gravitamin også??

Pas - jeg begyndte først at tage gravitamin da jeg var 10 uger henne.

Anmeld

18. januar 2011

ønskerbaby

hvor bestille i de piller og har i alle brugt bidro ren

Anmeld

18. januar 2011

ønskerbaby

Lotus86 skriver:

Jeg har taget dem, da det jo også er godt for kroppen på andre måder, og jeg nåede at tage det i én cyklus, og så blev jeg gravid, der havde vi forsøgt i 7 måneder. Om det lige er det der gjorde det, skal jeg ikke kunne sige,  men mange er blevet gravide kort efter de er begyndt på bidro gel, også flere der har forsøgt meget meget længe, men igen, man kan jo ikke vide om det er pga. det, tro kan måske også flytte bjerge i sådan et tilfælde

hvornår begyndt du på din bidro gel altså den dag din mens startet eller hvad

Anmeld

18. januar 2011

Lotus86

ønskerbaby skriver:

hvornår begyndt du på din bidro gel altså den dag din mens startet eller hvad

Jeg kan faktisk ikke huske det, men tror jeg startede op efter min menstraution sluttede.

Anmeld

18. januar 2011

Muffinmus

tja,jeg synes det virkede..eller det tror jeg.Har åbenbart også lidt indflydelse på ens slimhinder der helst ikkeskal være for tynde.Og var lææææænge om at få den første incl MA,men kun meget kort tid om at lave nr 2, incl en SA.

Om det var Bidroen der hjalp aner jeg ikke,men pokker til forskel på de gange jeg brugte det og ikke gjorde.

Så jeg smed sgu gerne et pr kroner efter det igen hvis jeg havde bare den mindste ide om at det virkede:-)

Anmeld

18. januar 2011

Filippa & Liva

ønskerbaby skriver:

man kan købe dem i matas feks. ellers kan de købes over nettet.  ja, det er dem som hedder ren bidro gel.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.