Bidro gel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

K.Rehder

Herhejmme har vi samme erfaring som Lotus86

Held og lykke med projektet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Filippa & Liva

Kloks Kone skriver:

Herhejmme har vi samme erfaring som Lotus86

Held og lykke med projektet

Dejligt at høre og tusind tak!

Anmeld

16. januar 2011

Filippa & Liva

babyblyp skriver:

Før du begyndte at tage P-piller havde du dér en helt almindelig regelmæssig mens?

Jep... Helt regelmæssig cyklus inden jeg startede på pillen... Har endda holdt en kort pille pause for noget tid siden hvor mens også kom regelmæssig efter... Så det er skide træls den selvfølgelig skal drille nu, hvor projekt baby er sat igang..

Anmeld

16. januar 2011

babyblyp

BigBabyWish skriver:

Jep... Helt regelmæssig cyklus inden jeg startede på pillen... Har endda holdt en kort pille pause for noget tid siden hvor mens også kom regelmæssig efter... Så det er skide træls den selvfølgelig skal drille nu, hvor projekt baby er sat igang..

Okay..ja, så er det nok tålmodighed der skal til....selvom det er meget svært.

Spurgte bare, fordi jeg selv har haft manglende mens, og er så lige blevet undersøgt af gynæ, og fik den trælse besked i onsdags at jeg formentlig har PCOS.

Så jeg vil da også sige, at jeg synes du skal presse på, hvis der går endnu 3 måneder uden mens for at blive undersøgt af en gynæ.

Anmeld

16. januar 2011

Filippa & Liva

babyblyp skriver:

Okay..ja, så er det nok tålmodighed der skal til....selvom det er meget svært.

Spurgte bare, fordi jeg selv har haft manglende mens, og er så lige blevet undersøgt af gynæ, og fik den trælse besked i onsdags at jeg formentlig har PCOS.

Så jeg vil da også sige, at jeg synes du skal presse på, hvis der går endnu 3 måneder uden mens for at blive undersøgt af en gynæ.

Årh, hvor træls for dig med PCO..

har du fået noget til at hjælpe ÆL og mens så??

Jeg har selv haft mistanken om PCO, men i og med at jeg har pletblødt meget i de perioder hvor jeg normalt ellers skulle have haft min mens, mener min læge at min "rigtige" menstruation snart burde komme.. åh ha, det er noget træls noget.

Anmeld

16. januar 2011

babyblyp

BigBabyWish skriver:

Årh, hvor træls for dig med PCO..

har du fået noget til at hjælpe ÆL og mens så??

Jeg har selv haft mistanken om PCO, men i og med at jeg har pletblødt meget i de perioder hvor jeg normalt ellers skulle have haft min mens, mener min læge at min "rigtige" menstruation snart burde komme.. åh ha, det er noget træls noget.

Ikke endnu! Jeg afventer svar på blodprøver...men har godt nok været nede i kulkælderen de sidste par dage.

Anmeld

16. januar 2011

Filippa & Liva

babyblyp skriver:

Ikke endnu! Jeg afventer svar på blodprøver...men har godt nok været nede i kulkælderen de sidste par dage.

Det kan jeg godt forstå...sender dig lige et kram.

ved hvordan det er at være nede i kuldkælderen, og det er bestemt ikke spor rart.  men man har dog heldigvis hørt om rigtig mange tilfælde hvor kvinden bliver gravid trods PCO, netop fordi de får hjælp til at frembringe ÆL..

Anmeld

16. januar 2011

babyblyp

BigBabyWish skriver:

Det kan jeg godt forstå...sender dig lige et kram.

ved hvordan det er at være nede i kuldkælderen, og det er bestemt ikke spor rart.  men man har dog heldigvis hørt om rigtig mange tilfælde hvor kvinden bliver gravid trods PCO, netop fordi de får hjælp til at frembringe ÆL..

Ja, jeg må bare for at jeg er én af dem der ikke skal kæmpe i alt for lang tid førend det lykkedes.

Meeeen det ville nu være nemmere hvis det kunne ske uden hjælp!

Anmeld

16. januar 2011

Filippa & Liva

babyblyp skriver:

Ja, jeg må bare for at jeg er én af dem der ikke skal kæmpe i alt for lang tid førend det lykkedes.

Meeeen det ville nu være nemmere hvis det kunne ske uden hjælp!

Jeg håber det bedste for dig og  for at du meget snart står med en positiv test i hånden...men ja, jeg deler godt nok dine frustrationer over vores kroppe.

Anmeld

16. januar 2011

Filippa & Liva

Lotus86 skriver:

Jeg har taget dem, da det jo også er godt for kroppen på andre måder, og jeg nåede at tage det i én cyklus, og så blev jeg gravid, der havde vi forsøgt i 7 måneder. Om det lige er det der gjorde det, skal jeg ikke kunne sige,  men mange er blevet gravide kort efter de er begyndt på bidro gel, også flere der har forsøgt meget meget længe, men igen, man kan jo ikke vide om det er pga. det, tro kan måske også flytte bjerge i sådan et tilfælde

jeg kom til at tænke på: når jeg tager bidro gel dagligt, skal jeg så stadig tage min gravitamin også??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.