Skal han senere i seng???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Mormilla

sandratobias skriver:

Tænkte lidt og putte ham senere og se hva der sker... Du kan jo altid forsøge og se hvordan han reagere...

Ja det har vi os snakket lidt om at vi bare skulle prøve. Men vi blev lidt itvivel om vi skulle ta noget af han`s lur eller om han bare skulle være óppe noget mere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Mormilla

Cris skriver:

Fra kl18:30??? Hold det op! Så tror jeg, at det er lidt svært, at han kan sove fra 18.30 til kl07 og så en lur...   Vores går i seng kl20, det gjord han i laaaaang tid, han var under 2. Nogle gange bliver det også kl20:30, hvis vi hygger for længe eller hvis  han vil lege lidt med biler i sengen... Han sover til kl07 og så en lur.

Han er jo kommet i seng fordi han skulle op kl.5:45 hver dag. Men det skal han kun et par dage om mån nu...

Men har gået og tænkt på om vi skulle gør han`s lur mindre eller om han skulle blive oppe lidt længere.

Anmeld

13. januar 2011

JonTri

Vores bliver puttet mellem 19.30-20... Nærmere kl 20. Tja jan sover ikke i skrivende stund... Godt han har fri i morgen.
Et barn på den alder skal ha ca 13-14 timers søvn... Men ingen børn er ens jo. Min dreng sover i øvrigt kun 2 timer til middag... Ellers er han umulig at putte.

Hvis jeg var Jer ville jeg vente med putningen, og kun gi ham 2-2,5 time til middag.
Min søn vækkes i øvrigt kl 6.30.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.