Skal han senere i seng???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Mormilla

Ja vores søn på 2 1/2 år vågner flere gange om nattet og det har han gjort i lang tid. Synes ikke at han virker træt når han skal i seng kl.18:30. Men nogen dage skal han tidlig op kl.5:45 ( ikke så tit mere ). Andre dage kan han selv bestemme men der vågner han 5:30 og er super frisk... Han sover 2-3 timer til middag og har os tænkt på om man skulle gøre den mindre. Men vi ved slet ikke hvad vi skal gøre.

Vi kunne godt tænke os at han sov lidt længere om morgen til ca kl.7 og sov bedre om natten. Ved godt at det ikke altid ville være sådan fordi der er jo bare de perioder hvor de sover dårligt. Men tror det har været sådan i et år nu så vil ikke kalde det en periode.

Men er der nogen som har en ide om hvad vi skal gøre eller har prøvet det selv.

Og hvornår kom/kommer jeres børn i seng som 2årig?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Mormilla

Glemte helt at skrive at når han kommer i seng om aften så rejser han sig op flere gange hvor jeg så må ind og ligge ham...

Anmeld

13. januar 2011

TbCp

Tror Liva kom i seng omkring 19-19.30 da hun var 2 år, nok nærmere 19.30 end 19. Hun sov ca. 3 timer til middag så kunne ikke putte hende tidligere.

Vi har dog siden hun var 1/2 år haft store problemer med nattesøvnen, men putningen gik som regel fint når bare hun var træt nok.

Anmeld

13. januar 2011

B&J

jeg tror du skal putte ham kl 19 eller måske 19.30 han skal nok få den søvn han behøver især når han sover 2 timer om eftermiddagen

og lad da ham rejse sig vores søn rejser sig også og møffer rundt inden han skal sove han er 10mdr og der går max 5-10 minutter så sover han i starten tog det 30 minutter men han græd ikke så vi lod ham hygge sig

Anmeld

13. januar 2011

Mormilla

B&J skriver:

jeg tror du skal putte ham kl 19 eller måske 19.30 han skal nok få den søvn han behøver især når han sover 2 timer om eftermiddagen

og lad da ham rejse sig vores søn rejser sig også og møffer rundt inden han skal sove han er 10mdr og der går max 5-10 minutter så sover han i starten tog det 30 minutter men han græd ikke så vi lod ham hygge sig

Min søn sover i junior seng så han kommer her ind når jeg har puttet ham så det går nok ikke helt

Men tak for svaret

Anmeld

13. januar 2011

B&J

Mormilla skriver:

Min søn sover i junior seng så han kommer her ind når jeg har puttet ham så det går nok ikke helt

Men tak for svaret

ihihihihih dumme slag til mig nej det gør da slet ikke griner.. ja der er ikke andet for ind af putte ham igen som i gør

Anmeld

13. januar 2011

Mormilla

TbCp skriver:

Tror Liva kom i seng omkring 19-19.30 da hun var 2 år, nok nærmere 19.30 end 19. Hun sov ca. 3 timer til middag så kunne ikke putte hende tidligere.

Vi har dog siden hun var 1/2 år haft store problemer med nattesøvnen, men putningen gik som regel fint når bare hun var træt nok.

Jeg synes at det er nemt nok at putte fordi jeg skal bare ligge ham i sengen igen. Han siger ikke noget til det. Men hold op hvor kunne det være lækkert med en hel nats søvn. Især nu hvor jeg er gravid...

Anmeld

13. januar 2011

Mormilla

B&J skriver:

ihihihihih dumme slag til mig nej det gør da slet ikke griner.. ja der er ikke andet for ind af putte ham igen som i gør

Hi hi nej det tænkte jeg nok

Anmeld

13. januar 2011

Cris

Mormilla skriver:

Ja vores søn på 2 1/2 år vågner flere gange om nattet og det har han gjort i lang tid. Synes ikke at han virker træt når han skal i seng kl.18:30. Men nogen dage skal han tidlig op kl.5:45 ( ikke så tit mere ). Andre dage kan han selv bestemme men der vågner han 5:30 og er super frisk... Han sover 2-3 timer til middag og har os tænkt på om man skulle gøre den mindre. Men vi ved slet ikke hvad vi skal gøre.

Vi kunne godt tænke os at han sov lidt længere om morgen til ca kl.7 og sov bedre om natten. Ved godt at det ikke altid ville være sådan fordi der er jo bare de perioder hvor de sover dårligt. Men tror det har været sådan i et år nu så vil ikke kalde det en periode.

Men er der nogen som har en ide om hvad vi skal gøre eller har prøvet det selv.

Og hvornår kom/kommer jeres børn i seng som 2årig?

Knus

Fra kl18:30??? Hold det op! Så tror jeg, at det er lidt svært, at han kan sove fra 18.30 til kl07 og så en lur...   Vores går i seng kl20, det gjord han i laaaaang tid, han var under 2. Nogle gange bliver det også kl20:30, hvis vi hygger for længe eller hvis  han vil lege lidt med biler i sengen... Han sover til kl07 og så en lur.

Anmeld

13. januar 2011

sandratobias

Mormilla skriver:

Men tak for svaret

Tænkte lidt og putte ham senere og se hva der sker... Du kan jo altid forsøge og se hvordan han reagere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.