En lille opdate fra mig :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

CA

piadas skriver:

Hvor er hun altså bare fin - jeg vil også have min baby NU!!!

Om bag i køen med dig Pia - jeg er blevet overhalet af nok og jeg er ved at være MEGET utålmodig! Jeg kan gå med til at vi mødes på fødegangen, men ikke flere med termin efter mig der føder før mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

piadas

Carina87 skriver:

Om bag i køen med dig Pia - jeg er blevet overhalet af nok og jeg er ved at være MEGET utålmodig! Jeg kan gå med til at vi mødes på fødegangen, men ikke flere med termin efter mig der føder før mig

Det er så i orden! Jeg har heller ingen tegn, der indikerer en nært forestående fødsel, så tålmodighed tålmodighed!!

Jeg gad ellers godt føde idag. Jeg har jo hele tiden sagt, at jeg gerne vil føde d. 14. Oliver er født d. 12. og Lea d. 13., så det kunne være fedt, hvis Ida kom til verden d. 14., men det bliver nok ikke idag...men der er godt nok LAAAANG tid til d. 14. februar!

Anmeld

14. januar 2011

CA

piadas skriver:

Det er så i orden! Jeg har heller ingen tegn, der indikerer en nært forestående fødsel, så tålmodighed tålmodighed!!

Jeg gad ellers godt føde idag. Jeg har jo hele tiden sagt, at jeg gerne vil føde d. 14. Oliver er født d. 12. og Lea d. 13., så det kunne være fedt, hvis Ida kom til verden d. 14., men det bliver nok ikke idag...men der er godt nok LAAAANG tid til d. 14. februar!

Ej, så skal du næsten have lov. Krapylet virker ikke til at have tænkt sig at bruge sin dato alligevel... Værsgo

Anmeld

14. januar 2011

piadas

Carina87 skriver:

Ej, så skal du næsten have lov. Krapylet virker ikke til at have tænkt sig at bruge sin dato alligevel... Værsgo

Tak men det bliver vist nærmere februar end januar!

Måske vi skal satse på Ditte i stedet?

Anmeld

14. januar 2011

Kats

blomst84 skriver:

Hej alle i søde damer herinde 

En lille update fra mig og Sofia. I dag er min termindato, så det er lidt underligt at sidde med en baby på 2 uger, når det er denne her dato jeg har ventet på i 8 mdr  Men hun er en dejlig, glad og nem lille pige, er begyndt at være mere vågen om dagen og kigge meget på mor og far Sundhedsplejersken har været på sit første besøg og hun roste hende og sagde det var en perfekt lille pige ( og mit hjerte smeltede ) hendes vægt er nu 3160 og hun er 51 lang, så stadig et lille pus. Jeg syntes dog allerede at hun er blevet en kæmpe  I morgen skal vi til hørescreening på hospitalet, så bliver spændende om hun kan høre  Det var lidt fra mig og jeg smider lige lidt billeder med, og håber de kommer ind i den rigtige format.. Og damer tag lige at fød nogle babyer!!      

Hvor er det dejligt at høre at det går godt - og at hun både er glad og nem og Søde billeder 

Jeg kan se at I har en lille vuffer - hvad siger den til familieforøgelsen? Vi har også hund, og jeg er meget spændt på hvad hun siger til en lille baby - som ikke bare er på besøg, men som er kommet for at blive !!!
Held og lykke med hørescreeningen.

Anmeld

14. januar 2011

blomst84

18januar/kats skriver:

Hvor er det dejligt at høre at det går godt - og at hun både er glad og nem og Søde billeder 

Jeg kan se at I har en lille vuffer - hvad siger den til familieforøgelsen? Vi har også hund, og jeg er meget spændt på hvad hun siger til en lille baby - som ikke bare er på besøg, men som er kommet for at blive !!!
Held og lykke med hørescreeningen.

Jamen den lille hund du ka se på billedet har taget det rigtig pænt faktisk har tisset en enkelt gang på gulvet sådan i en slags demonstration :/ men ellers er hun glad for lillepigen har også en stor hund og hun er nok lidt værre, hun tror det er hendes baby og hvis der kommer "fremmede" ind i vores hjem går hun mellem dem og babyen. Der er ikke noget med den store hind overfor os, men hvis gæster skal holde lillepigen sidder hun helt tæt på dem og stirrer. Det er selvfølgelig noget vi er meget opmærksomme på, men så længe hun ikke knurrer eller er aggresiv så tror jeg bare hun vil beskytte det lille nye familie medlem Vi gjorde det da vi kom hjem fra hospitalet at hundene måtte slikke og komme tæt på lillepigen så de ikke følte jeg udenfor

Anmeld

14. januar 2011

Kats

blomst84 skriver:

Jamen den lille hund du ka se på billedet har taget det rigtig pænt faktisk har tisset en enkelt gang på gulvet sådan i en slags demonstration :/ men ellers er hun glad for lillepigen har også en stor hund og hun er nok lidt værre, hun tror det er hendes baby og hvis der kommer "fremmede" ind i vores hjem går hun mellem dem og babyen. Der er ikke noget med den store hind overfor os, men hvis gæster skal holde lillepigen sidder hun helt tæt på dem og stirrer. Det er selvfølgelig noget vi er meget opmærksomme på, men så længe hun ikke knurrer eller er aggresiv så tror jeg bare hun vil beskytte det lille nye familie medlem Vi gjorde det da vi kom hjem fra hospitalet at hundene måtte slikke og komme tæt på lillepigen så de ikke følte jeg udenfor

Ok, godt at høre! Det er trods alt også en omvæltning, når der pludselig kommer sådan en lille baby og overtager en del af opmærksomheden 
Vores hund er ret begejstret for børn og særligt babyer… hun vil helst ligge helt tæt og kigge på dem, imens halen går.. Hun er meget venlig, men derfor har vi alligevel gjort os nogle tanker om, at hun måske godt kan blive lidt jaloux, når hun finder ud af at babyen ikke ”smutter hjem igen”   Men som du skriver, så tror jeg også det er en rigtig god ide, at de fra starten får lov at snuse og komme tæt på… så går nyhedsværdien også lidt af det… !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.