Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle i søde damer herinde
En lille update fra mig og Sofia. I dag er min termindato, så det er lidt underligt at sidde med en baby på 2 uger, når det er denne her dato jeg har ventet på i 8 mdr Men hun er en dejlig, glad og nem lille pige, er begyndt at være mere vågen om dagen og kigge meget på mor og far Sundhedsplejersken har været på sit første besøg og hun roste hende og sagde det var en perfekt lille pige ( og mit hjerte smeltede ) hendes vægt er nu 3160 og hun er 51 lang, så stadig et lille pus. Jeg syntes dog allerede at hun er blevet en kæmpe I morgen skal vi til hørescreening på hospitalet, så bliver spændende om hun kan høre Det var lidt fra mig og jeg smider lige lidt billeder med, og håber de kommer ind i den rigtige format.. Og damer tag lige at fød nogle babyer!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dejligt at høre alt går godt! Det må være så vildt at stå nu på den "ventede" dato, og have været mor så længe allerede
Øv, billederne er stadig små, men hvad jeg kan se ser hun dejlig ud
Hmm de billeder driller
AnneBJ skriver: Dejligt at høre alt går godt! Det må være så vildt at stå nu på den "ventede" dato, og have været mor så længe allerede Øv, billederne er stadig små, men hvad jeg kan se ser hun dejlig ud
Ja må lige få redigeret de billeder men den driller denne her computer...
Ja det er dejligt at nå datoen sammen med en dejlig baby
Dejligt med en update.
Ja, det må være underligt at sidde med sin guldklump i armene, når terminen er i dag. Men det må samtidig være dejligt, at hun tyvstartede en lille smule
Hun er bare så fin og lækker - smelte, smelte Og vægt og størrelse er også flot - lille trold.
Stort kram fra mig
Dejligt med en opdate HUn er bare så nuser
Glæder mig osse helt vildt til det blir min tur....... men det hjælper lidt med de billeder de forskellige sætter ind af de små nye
Dejligt at høre nyt, kan godt forstå det må være underligt med terminsdatoen Jeg håber jeg kan gøre dig kunsten efter, synes det må være lidt dejligt at føde lidt før tid, når nu babyen er klar til at komme ud i verden, og man ellers bare går og venter og venter. Sikke fine billeder, ærgerligt de ikke kan blive større, jeg vil så gerne se hende i KÆMPE format Men sådan er det når teknikken driller. Tak for kigget i hvert fald. Knus
Dejligt med en update! Hvor er det dejligt at høre, at alt går som det skal - og barnevognen er blevet luftet...æv jeg er SLET ikke misundelig!
Billeder kan vi ikke få nok af! Men ja, det er lidt træls din computer driller...vi må have dem til gode i stor format!
Hvor er hun altså bare fin - jeg vil også have min baby NU!!!
Skønt at høre fra dig - og at det går godt! Hun ser dejlig ud!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128