Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er god til at bage. Jeg kan bage brød/boller på gefühl og kan sagtens lave mad der smager af noget. Jeg kan bage muffins, lave lagkager og har endda præsteret at lave konfekt. Men for pokker da, alm. kager såsom en ganske simpel chokoladekage kan jeg bare ikke mikse sammen. Nu er min chokoladekage i ovnen og har været det snart en time, har taget den ud 2 gange og den var flydende i det ene hjørne, I DET ENE HJØRNE???? Hvordan kan det så lige lade sig gøre. Jeg kan simpelthen ikke forstå at en ganske simpel kage kan gå så meget i makværk. Prøvede at lave mine egne lagkagebunde, sagde i sten? For det blev de som selvom jeg minutiøst fulgte opskriften.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kan det være din ovn, der simpelthen ikke egner sig til kager
Baagøe skriver: Kan det være din ovn, der simpelthen ikke egner sig til kager
Men fint til boller og brød????
Skodovn...
Lullaby skriver: Men fint til boller og brød???? Skodovn...
Hmmm... Ja, ok. Så giver det ingen mening
Flydende chokoladekage er da kun et plus Nam!!!
Bavianis skriver: Flydende chokoladekage er da kun et plus Nam!!!
Men ikke når den skal dækkes med fondant
Lullaby skriver: Men ikke når den skal dækkes med fondant
Nej, okay. Så kan der godt komme lidt jordskred i den... Men man skal jo ikke dømme på udseendet, men det der er indeni
Bavianis skriver: Nej, okay. Så kan der godt komme lidt jordskred i den... Men man skal jo ikke dømme på udseendet, men det der er indeni
Hehe, kunne lige se det for mig. En realistisk babsekage hvor babserne var skredet ud til siderne. Hehe. Tror at manden vil føle sig snydt, han glæder sig nemlig til silikonebabserne
Min ovn laver næsten altid kagen sort i inderste højre hjørne, så jeg skal altid lige huske at vende den en gang eller 3!!
Jah, ved ik lige hvad du skulle bruge det svar til!?!?
Stine og Lisa.
Lullaby skriver: Hehe, kunne lige se det for mig. En realistisk babsekage hvor babserne var skredet ud til siderne. Hehe. Tror at manden vil føle sig snydt, han glæder sig nemlig til silikonebabserne
Ja okay - lidt kikset hvis den ene babs var punkteret! I see
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128