SØGER baby forårsjakke str. 80.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
992 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

Vidunderligeunger

Ja, jeg mangler en forårsjakke til Alberte 7½ måned. Den skal være vindtæt... Synes det virker alt for varmt med fleecedragt OG vinterjakke... 

so help me!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Leonora

Hej :-)Ved om det interesse men du kan evt se på min hjemmeside norastar.dk Jeg kan sy næsten hvad som helst..de modeller du ser er med lang spids hætte :-)

Anmeld

13. januar 2011

Vidunderligeunger

Leonora skriver:

Hej :-)Ved om det interesse men du kan evt se på min hjemmeside norastar.dk Jeg kan sy næsten hvad som helst..de modeller du ser er med lang spids hætte :-)

den ser rigtig lækker ud... Hvilket stof er det? og er den vindtæt? kan den evt laves vindtæt? og hvad er prisen på sådan en. 

Ville gerne have den i råhvid(hvis det kan lade sig gøre) med lilla inderfor (bare for at være besværlig)... 

Anmeld

13. januar 2011

Leonora

BlyViol skriver:

den ser rigtig lækker ud... Hvilket stof er det? og er den vindtæt? kan den evt laves vindtæt? og hvad er prisen på sådan en. 

Ville gerne have den i råhvid(hvis det kan lade sig gøre) med lilla inderfor (bare for at være besværlig)... 

Intet er besværligt....Overhoved:-)Den kan laves lige som du vil have det. Den koster 250 kr uden stof...så med stof ca 400 kr alt efter hvad stof du vil have. Der skal bruses en meter af hver (af det yderste og af foer)... Samt en lynlås. I stof2000 koster en meter ca 60 kr og en lylås til ca 40 kr...Jeg er gerne behjælpelig med at købe stoffet og tager ikke ekstra for det.

Anmeld

13. januar 2011

Vidunderligeunger

Leonora skriver:

Intet er besværligt....Overhoved:-)Den kan laves lige som du vil have det. Den koster 250 kr uden stof...så med stof ca 400 kr alt efter hvad stof du vil have. Der skal bruses en meter af hver (af det yderste og af foer)... Samt en lynlås. I stof2000 koster en meter ca 60 kr og en lylås til ca 40 kr...Jeg er gerne behjælpelig med at købe stoffet og tager ikke ekstra for det.

puha.. synes 400 er mange penge lige nu.... Så mange har jeg ikke i denne måned... Nok først til februar?? 

men så er jeg også interesseret... hvis du vil hjælpe med det du skriver, så er jeg helt sikkert køber!! 

Skal jeg finde farverne og maile dem til dig??

du bestemmer hvilket stif det skal være... Det er dig der er eksperten

har du en mail? 

Anmeld

13. januar 2011

Leonora

BlyViol skriver:

puha.. synes 400 er mange penge lige nu.... Så mange har jeg ikke i denne måned... Nok først til februar?? 

men så er jeg også interesseret... hvis du vil hjælpe med det du skriver, så er jeg helt sikkert køber!! 

Skal jeg finde farverne og maile dem til dig??

du bestemmer hvilket stif det skal være... Det er dig der er eksperten

har du en mail? 

Det lyder super...Du kan bare skrive når det passer

Januar er en hård måned for kontoen...kender det alt for godt

Min mail er louise@kamby.dk.....

De fleste forårs jakker jeg laver er i fløjl eller cowboy stof. Men de kan laves i næsten lige det man vil

Anmeld

13. januar 2011

Vidunderligeunger

Leonora skriver:

Det lyder super...Du kan bare skrive når det passer

Januar er en hård måned for kontoen...kender det alt for godt

Min mail er louise@kamby.dk.....

De fleste forårs jakker jeg laver er i fløjl eller cowboy stof. Men de kan laves i næsten lige det man vil

så helst fløjt, er ik meget for cowboy stof

Anmeld

13. januar 2011

Leonora

BlyViol skriver:

så helst fløjt, er ik meget for cowboy stof

den kan også laves i mælkedrenge strib eller noget andes lidt tykkere stof...det bedste du kan gøre er at tage i en stofbutik og mærke på lidt stof eller gå på stof2000 hjemmeside og se hvad du godt kan lide (af fx fløjl eller lign)

Du kan altid skrive til mig hvis du har spørgsmål

Anmeld

13. januar 2011

Vidunderligeunger

Leonora skriver:

den kan også laves i mælkedrenge strib eller noget andes lidt tykkere stof...det bedste du kan gøre er at tage i en stofbutik og mærke på lidt stof eller gå på stof2000 hjemmeside og se hvad du godt kan lide (af fx fløjl eller lign)

Du kan altid skrive til mig hvis du har spørgsmål

helt super.. det gør jeg !!

Anmeld

13. januar 2011

AWO

Jeg har en - eller fem.  Kan lige prøve at tage billeder af dem i aften, hvis det er. De er alle brugt, men i meget god stand, synes jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.