Stort tillykke til Diana!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

piadas

Carina87 skriver:

Det er i hvert fald ikke mig. Hvor eget jeg end ønskede det! Men hep på krapylet. Er bange for, at h*n lige i det her tilfælde minder lidt for meget om sin far, som ikke bruger sit ur og sin kalender frygtelig meget 

Er der nogen, der ved om Diana har oplyst sit efternavn i en tråd herinde, så man kan finde hende på facebook? Har hørt der er billeder af prinsesse Nadia der MEN hvis hun kun har oplyst sit efternavn privat til en af jer, skal det selvfølgelig ikke offentliggøres her! Jeg er bare så nysgerrig

Ja, det er bare fantastisk! Nej, jeg tror heller ikke hun har oplyst sit efternavn nogen steder...jeg er også SÅ nysgerrig efter billeder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

piadas

IAH skriver:

Sikke en dejlig nyhed!! Venter spændt på beretning og billeder.. Håber fødslen gik godt!

Jeg tror børnene vil vrimle frem i løbet af weekenden!

Vent godt 1½ døgn med vestøv mod mig. I morgen efter klokken sytten må I gerne begynde at puste støvet i retning af Rigshospitalet.   

Ih, hvor er det hele nyt og spændende nu! 

Igen tillykke

Knus Iben

Jamen, det vil jeg huske! Vestøv til Iben imorgen efter kl. 17 - TJEK!

Anmeld

13. januar 2011

Sofia

Stort tillykke søde Diana. Ih hvor jeg glæder mig til at høre mere og se lille Nadia.

Anmeld

13. januar 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Ja, det er bare fantastisk! Nej, jeg tror heller ikke hun har oplyst sit efternavn nogen steder...jeg er også SÅ nysgerrig efter billeder!

Selvom man kender Dianas fulde navn kan man kun se profilen hvis man er venner med hende... SÅ vi må tøjle utålmodigheden lidt endnu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.