Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JAAA, det er bare så fantastisk - hun var længe ventet!
KÆMPESTORT TILLYKKE til Diana!GLÆDER mig til FB og ikke mindst billedspam.
Hvem vil så føde idag???!!!!!!!
Jeg sender vestøv til alle interesserede!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
piadas skriver: JAAA, det er bare så fantastisk - hun var længe ventet! KÆMPESTORT TILLYKKE til Diana!GLÆDER mig til FB og ikke mindst billedspam. Hvem vil så føde idag???!!!!!!! Jeg sender vestøv til alle interesserede!
LOL Pia er på et endorfin kick - elsker bare dine smileys
Hvis ingen andre melder sig til at føde vil jeg da gerne ofre mig LOL - men tror altså ikke det bliver min tur nu og her.
Hvor dejligt !!! Den lille ventede prinsesse <3
STORT tillykke med hende, glæder mig til FB og billeder
Multebær skriver: LOL Pia er på et endorfin kick - elsker bare dine smileys Hvis ingen andre melder sig til at føde vil jeg da gerne ofre mig LOL - men tror altså ikke det bliver min tur nu og her.
Det er taget til efterretning - vestøv på vej!
Pia du er herlig!!!
Mon ikke der er nogle stykker der melder sig? Og måske faktisk også en som er på vej lige om snart... Vil ikke røbe mere (det er nemlig ikke min baby heldigvis) men tror snart vi hører om endnu en lille lækker en!
AnneBJ skriver: Pia du er herlig!!! Mon ikke der er nogle stykker der melder sig? Og måske faktisk også en som er på vej lige om snart... Vil ikke røbe mere (det er nemlig ikke min baby heldigvis) men tror snart vi hører om endnu en lille lækker en!
NEEEJ, sådan noget må du ikke skrive uden at røbe hvem det er!!!!!!!!!!!
Jeg skal jo heppe!!!! Nøj, nu er jeg spændt!
piadas skriver: NEEEJ, sådan noget må du ikke skrive uden at røbe hvem det er!!!!!!!!!!! Jeg skal jo heppe!!!! Nøj, nu er jeg spændt!
Du hepper bare og sender gode vibes! Jeg er sikker på det når frem med dit engagement og mentalitet!
AnneBJ skriver: Du hepper bare og sender gode vibes! Jeg er sikker på det når frem med dit engagement og mentalitet!
Det må jeg jo gøre så!
Jeg går ud fra, at det er én herinde fra vores gruppe...hmm, måske Karina pigen eller DK eller kats eller Carina87 eller....hmm, der er jo mange gode bud!
Rigtig stort tillykke Diana!Som jeg skrev tidligere, så måtte det jo være vandet - og din Nadia på vej... alt andet ville være snyd Det lyder som om at det gik hurtigt fra du fik ve-drop!!! Håber I alle har det rigtig godt og at din lille Nadia er vidunderlig
piadas skriver: Det må jeg jo gøre så! Jeg går ud fra, at det er én herinde fra vores gruppe...hmm, måske Karina pigen eller DK eller kats eller Carina87 eller....hmm, der er jo mange gode bud!
Tihi, godt der er nogle forskellige at heppe på - for jeg havde byttet et par datoer om! Så nu ved jeg ikke længere noget om noget som helst
Andet end der da er nogle stykker der er klar til at føde, så smider lige bunker af vestøv af sted "ud i landet"...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128