Gå-stol???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

LRJ

noname skriver:

Hejsa, har i en gå-stol til jeres bebser, er i glade for den og må jeg se billede af den???

Har du tjekket amazon for dem ? Julie Sys den er Hyle sjov, hun laver ikk andet end rende rundt i den når vi er på besøg ved min veninde der har en  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

heidi30

Undskyld jeg lige spørg i dit indlæg, men måske du har overvejet det samme.

Hvornår må de bruge en gå-stol?

Anmeld

13. januar 2011

regalprime

SanneBoe skriver:

Jeg har været super glad for min, jeg brugte den når vi var ovre i stalden, så kunne han lige suse rundt i den, mens jeg fodret - en 10 min. skader ikke

Jeg har ikke noget billede af den men her er et link:

http://www.navlestreng.dk/media/?resource=contents%2Fonlinemagasiner%2F.navlestreng%2F_imageLibraryService%2F5566%2Fimages%2Fuploaded%2FDisney_walker_lux_blue_HQ_edited.jpg&hash=b982141181ffe47258621e9c9b8c1c5f

Hvor er den købt og pris??

Anmeld

13. januar 2011

Hvem?

regalprime skriver:

Hvor er den købt og pris??

Hej

Jeg købte min i babylagersalg i Randers men det er desværre lukket, mener jeg gav 499,. kr. for den.

Jeg ved ikke hvem dem forhandler dem ellers - mener www.bøjbamsen.dk har haft dem, men tror heller ikke de har dem mere, en skam, da den er SÅ go'.

Anmeld

13. januar 2011

Koen.

vi har en og hun elsker den
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. januar 2011

NoName

anne2009 skriver:

Hej. Jeg har også en, gåstol, min datter er rigtig glad for den.  ¨

Jeg havde en med runde kanter til mit første barn og nu har jeg en med de firekantet kanter.  Jeg synes den er lidt tung at køre på tæpper, den model jeg har, også er den bred og firekantet, så det næsten er umuligt at komme igen dørene.

Hun skriger hver gang, hun ikke kan komme igennem døren. Så hvis du skal have en, så prøv at se om hvad for en af modellerne, der er let at køre, og en med runde kanter, hvis du som mig har mange døre.

Min veninde har en fra basson, den kan hun næsten løbe i, den er så let at komme rundt med, selv om det er på tæpper...

tusind tak for svar, det vil jeg klart tage med i overvejelserne

Anmeld

13. januar 2011

NoName

anne2009 skriver:

Hej. Jeg har også en, gåstol, min datter er rigtig glad for den.  ¨

Jeg havde en med runde kanter til mit første barn og nu har jeg en med de firekantet kanter.  Jeg synes den er lidt tung at køre på tæpper, den model jeg har, også er den bred og firekantet, så det næsten er umuligt at komme igen dørene.

Hun skriger hver gang, hun ikke kan komme igennem døren. Så hvis du skal have en, så prøv at se om hvad for en af modellerne, der er let at køre, og en med runde kanter, hvis du som mig har mange døre.

Min veninde har en fra basson, den kan hun næsten løbe i, den er så let at komme rundt med, selv om det er på tæpper...

forresten, når du sir firkantet, er det så dem fra chicco du mener???

Anmeld

15. januar 2011

anne2009

noname skriver:

forresten, når du sir firkantet, er det så dem fra chicco du mener???

Ja, lige præcis det var det mærket(chicco) på gå-stolen hed

Anmeld

15. januar 2011

anne2009

Undskyld jeg lige spørg i dit indlæg, men måske du har overvejet det samme.

Hvornår må de bruge en gå-stol?

Min læge sagde, at man ikke skal købe gå-stole til raske børn, da det kan ødelægge deres balance. Men købte den alligevelet da hun var længe om at kravle.

Jeg ville bruge den så småt efter at barnet, er begyndt at sidde selv...

Anmeld

15. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

Troia er helt vild med hendes stol det er en chicco (peanut)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.