Gå-stol???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.808 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

NoName

Hejsa, har i en gå-stol til jeres bebser, er i glade for den og må jeg se billede af den???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Hvem?

noname skriver:

Hejsa, har i en gå-stol til jeres bebser, er i glade for den og må jeg se billede af den???

Jeg har været super glad for min, jeg brugte den når vi var ovre i stalden, så kunne han lige suse rundt i den, mens jeg fodret - en 10 min. skader ikke

Jeg har ikke noget billede af den men her er et link:

http://www.navlestreng.dk/media/?resource=contents%2Fonlinemagasiner%2F.navlestreng%2F_imageLibraryService%2F5566%2Fimages%2Fuploaded%2FDisney_walker_lux_blue_HQ_edited.jpg&hash=b982141181ffe47258621e9c9b8c1c5f

Anmeld

12. januar 2011

NoName

SanneBoe skriver:

Jeg har været super glad for min, jeg brugte den når vi var ovre i stalden, så kunne han lige suse rundt i den, mens jeg fodret - en 10 min. skader ikke

Jeg har ikke noget billede af den men her er et link:

http://www.navlestreng.dk/media/?resource=contents%2Fonlinemagasiner%2F.navlestreng%2F_imageLibraryService%2F5566%2Fimages%2Fuploaded%2FDisney_walker_lux_blue_HQ_edited.jpg&hash=b982141181ffe47258621e9c9b8c1c5f

Ei, hvor er den fin... hvor har du hittet den??? og var den dyr??

Anmeld

12. januar 2011

Hvem?

noname skriver:

Ei, hvor er den fin... hvor har du hittet den??? og var den dyr??

Jeg købte min i babylagersalg i Randers (som nu er lukket), mener jeg gav 499,- for den

Anmeld

12. januar 2011

Lou87

noname skriver:

Følger li med her
Hvornår er det egentlig de kan begynde og / må bruge den ?

Anmeld

12. januar 2011

mth1987

Har heller ikk billed af vores. Men det en chicco fra babysam vi købte den for 500
og lillepigen Eeeeelsker den godt hvis man lige skal ku lave noget og man ikk kan gå fra dem

Anmeld

12. januar 2011

NoName

SanneBoe skriver:

Jeg købte min i babylagersalg i Randers (som nu er lukket), mener jeg gav 499,- for den

øøøvvvv... typisk... nå jeg må på jagt..

Anmeld

12. januar 2011

Hvem?

noname skriver:

øøøvvvv... typisk... nå jeg må på jagt..

Hmm ja, ved ikke li hvem der forhandler den, prøv at google Disney gåstol eller sådan noget - go jagt

Anmeld

12. januar 2011

heidi30

Følger lige med 

Anmeld

12. januar 2011

anne2009

Hej. Jeg har også en, gåstol, min datter er rigtig glad for den.  ¨

Jeg havde en med runde kanter til mit første barn og nu har jeg en med de firekantet kanter.  Jeg synes den er lidt tung at køre på tæpper, den model jeg har, også er den bred og firekantet, så det næsten er umuligt at komme igen dørene.

Hun skriger hver gang, hun ikke kan komme igennem døren. Så hvis du skal have en, så prøv at se om hvad for en af modellerne, der er let at køre, og en med runde kanter, hvis du som mig har mange døre.

Min veninde har en fra basson, den kan hun næsten løbe i, den er så let at komme rundt med, selv om det er på tæpper...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.