Endelig er børneværelset færdigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

piadas

Ih, hvor er det fint! Jeg elsker billedspam!

Jeg er også vild med lyskæden om vandrøret - rigtig smart og god ide!

Og vuggen er bare for kær (kan man sige det om en vugge)!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Riksen

DK skriver:

Hvor er det bare blevet fint!! Rigtig lækker farve i har malet i!!

Det hele ser bare så dejligt og indbydende ud! Tillykke med det!!

Takker

Nu jeg har dig, sender jeg dig lige en håndfuld vestøv. Godt at høre at eksamen gik fint.

Anmeld

12. januar 2011

Riksen

piadas skriver:

Ih, hvor er det fint! Jeg elsker billedspam!

Jeg er også vild med lyskæden om vandrøret - rigtig smart og god ide!

Og vuggen er bare for kær (kan man sige det om en vugge)!

Tak, tak

Selvfølgelig kan en vugge være kær - i hvert fald i min verden

Anmeld

12. januar 2011

Maria-s

Uhh jaaaa, baby/ børneværesle  

Herhjemme er vi jo ved at prøve at sælge huset, derfor laver vi ikke noget værelse kun til prinsen. Det bliver istedet en del af soveværeslet. Men det er ok eftersom jeg alligevel ikke vil have ham sovende udenfor rækkevidde det første i hvert fald halve år.

Men jeg håber da på her i weekenden at jeg skal gi den lidt gas med indretningen/ gøre plads til ham Jeg kom lige til at tænke på at jeg ikke har nogen kommode til alt hans tøj. Men altså alt undertøj og sparkedragter kommer til at være i et skab på badeværelset´ved siden af puslebordet, så må vi lave en plads til resten af hans tøj inde i vores tøjværelse (for ja vi har faktisk et helt værelse bare til tøj og nej det er faktisk min KÆRESTE der har langt det meste tøj! men ok det hænger nok også lidt sammen med at jeg arbejder som indkøber for et herremærke og derfor kan få det til praktisk talt ingen penge )

Men ja uhhhh jeg får helt kriller ved at se dine billeder. Hvor er det bare blevet fint

Anmeld

12. januar 2011

blomst84

Hvor ser det bare hyggeligt ud det værelse bliver lille Karla rigtig glad for. Hvordan har du det Rikke? Er der en fødsel på vej?

Anmeld

12. januar 2011

Riksen

Maria-s skriver:

Uhh jaaaa, baby/ børneværesle  

Herhjemme er vi jo ved at prøve at sælge huset, derfor laver vi ikke noget værelse kun til prinsen. Det bliver istedet en del af soveværeslet. Men det er ok eftersom jeg alligevel ikke vil have ham sovende udenfor rækkevidde det første i hvert fald halve år.

Men jeg håber da på her i weekenden at jeg skal gi den lidt gas med indretningen/ gøre plads til ham Jeg kom lige til at tænke på at jeg ikke har nogen kommode til alt hans tøj. Men altså alt undertøj og sparkedragter kommer til at være i et skab på badeværelset´ved siden af puslebordet, så må vi lave en plads til resten af hans tøj inde i vores tøjværelse (for ja vi har faktisk et helt værelse bare til tøj og nej det er faktisk min KÆRESTE der har langt det meste tøj! men ok det hænger nok også lidt sammen med at jeg arbejder som indkøber for et herremærke og derfor kan få det til praktisk talt ingen penge )

Men ja uhhhh jeg får helt kriller ved at se dine billeder. Hvor er det bare blevet fint

Jeg kan godt forstå, at det krilrer i fingrene for at komme i gang - sådan har jeg haft det siden vi besluttede os for at "ofre" vores rimeligt store spisestue til fordel for et værelse. Og nu er det endelig færdigt - bare det at vaske babytøjet hjælper gevaldigt, når man bare vil i gang.

Nej, jeg kan godt se, at der ikke er nogen grund til at kreere et helt børneværelse, når I nu vil sælge huset.

Uh! Et tøjværelse!! Det lyder himmelsk - bare det var mig, der havde et (og så også lige en bunke penge at fylde det op for)

Anmeld

12. januar 2011

Riksen

blomst84 skriver:

Hvor ser det bare hyggeligt ud det værelse bliver lille Karla rigtig glad for. Hvordan har du det Rikke? Er der en fødsel på vej?

Tak

Jamen, jeg har det godt - om end jeg føler, at en alien har overtaget min krop Karla fylder det hele og sparker løs på mine ribben samtidig med at plukveerne er taget til i styrke og frekvens. Og så værker det en del dernede, så der bliver arbejdet på sagen. Tja, fødslen er vel på vej - spørgsmålet er bare om det er lige om lidt eller om et par uger

Anmeld

13. januar 2011

Multebær

Riksen skriver:

Jeg føler, at en alien har overtaget min krop Karla fylder det hele og sparker løs på mine ribben samtidig med at plukveerne er taget til i styrke og frekvens. Og så værker det en del dernede, så der bliver arbejdet på sagen. Tja, fødslen er vel på vej - spørgsmålet er bare om det er lige om lidt eller om et par uger

Hehe, jeg har det på præcis samme måde.

Det er bare et rigtig fint børne værelse. Jeg kan godt lide farven - den er meget behagelig og jeg kan godt lide den enkelthed i har skabt samtidig med der er så fine detaljer. Spanden (elsker de IKEA spande ) lyskæden, uroen, kurven og puden. det er virkelig stilfuldt lavet. 

Jeg får helt lyst til at gå i gang med at få de sidste detaljer på plads og få taget nogle billeder selv. 

Tak for kigget - det gav virkelig inspiration til at komme videre i projekt babyhjem 

Anmeld

13. januar 2011

Kats

Det ser rigtig hyggeligt ud, og det bliver hun glad for jeres lille Karla.
Selvom det måtte tage et indhuk i jeres spisestue, så er jeg sikker på at I vil nyde at have så fint et værelse til hende.

Håber du har det godt (trods trælse plukveer)

Anmeld

13. januar 2011

Riksen

Multebær skriver:

Hehe, jeg har det på præcis samme måde.

Det er bare et rigtig fint børne værelse. Jeg kan godt lide farven - den er meget behagelig og jeg kan godt lide den enkelthed i har skabt samtidig med der er så fine detaljer. Spanden (elsker de IKEA spande ) lyskæden, uroen, kurven og puden. det er virkelig stilfuldt lavet. 

Jeg får helt lyst til at gå i gang med at få de sidste detaljer på plads og få taget nogle billeder selv. 

Tak for kigget - det gav virkelig inspiration til at komme videre i projekt babyhjem 

Godt, så er jeg ikke den eneste

Farven har vi også i resten af lejligheden - vi er ikke til de der stærke pangfarver på væggene, så det må blive tilbehør, møbler og legetøj, der bidrager med lidt spræl.

Ih, hvor skønt at være inspirator - god fornøjelse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.