Endelig er børneværelset færdigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.389 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

Riksen

Hej piger

Nu er Karlas værelse langt om længe blevet færdigt, og jeg har for snart 100 år siden lovet billeder, så here comes:

Jeg håber I kan få en fornemmelse af det - det er jo lidt svært at få rummelighed med på billeder, men jeg kan da fortælle, at det er et lillebitte, men hyggeligt værelse, og vi er så glade for, at vi fik smækket den væg op i spisestuen, så Karla kan få sit eget værelse.

Knus fra mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

AnneBJ

Hvor er det hyggeligt! Det er en heldig lille Karla der skal bo derinde Elsker lyskæden om vandrøret

Anmeld

12. januar 2011

Moaaar <3

Ja der er bare super hyggeligt, søde pude ...hvor er den fra?

Anmeld

12. januar 2011

Sofia

EEEEEEJ Rikke det er simpelthen bare blevet så flot. Hvor er det vildt at I sådan lige har skabt en rum! Rigtig fin kommode - skal I pusle på den eller hvordan? Først tænkte jeg at det var en guitar-uro, men er det ugler eller?? Hvor er den købt?? Uglepuden er også bare lige i øjet, for slet ikke at tale om vuggen, den er så bedårende med alle de blonder. Det er virkelig blevet godt, tusind tak fordi vi måtte se

Anmeld

12. januar 2011

Riksen

AnneBJ skriver:

Hvor er det hyggeligt! Det er en heldig lille Karla der skal bo derinde Elsker lyskæden om vandrøret

Ja, den er jeg også glad for. Det er bare sådan en gammel lyskæde med stjerner på, som jeg satte op. Vandrør er jo ikke videre inspirerende at se på, og så lyser kæden tilpas om natten til at man kan skifte ble uden at skulle tænde loftslampen.

Anmeld

12. januar 2011

Riksen

Prutten 36+ skriver:

Ja der er bare super hyggeligt, søde pude ...hvor er den fra?

Ih, jeg elsker min - eller rettere Karlas - uglepude. Jeg aner ikke, hvad mærket er, men den er købt i Forvandlingskuglen på Holmbladsgade på Amager.

Anmeld

12. januar 2011

Riksen

Sofia skriver:

EEEEEEJ Rikke det er simpelthen bare blevet så flot. Hvor er det vildt at I sådan lige har skabt en rum! Rigtig fin kommode - skal I pusle på den eller hvordan? Først tænkte jeg at det var en guitar-uro, men er det ugler eller?? Hvor er den købt?? Uglepuden er også bare lige i øjet, for slet ikke at tale om vuggen, den er så bedårende med alle de blonder. Det er virkelig blevet godt, tusind tak fordi vi måtte se

Tak! Vi er også så glade for resultatet

Dyrene fra uroen er kaniner med vinger og den er, ligesom uglepuden, fra Forvandlingskuglen - en butik her på Amager. Men jeg har lige set den på denne hjemmeside: http://gladeunger.dk/butik/catalog/product_info.php/products_id/3880

Prisen er lidt pebret, men jeg var heldig at finde vores til det halve på udsalg for over et år siden (da jeg var gravid første gang).

Kommoden er et arvestykke fra mine forældre, der engang har fået den af mine bedsteforældre, så den er gammel og slidt, men meget hyggelig. Ja, vi skal pusle på den -statser på at det kommer til at fungere fint.

Vuggen er også et arve/lånestykke fra Tommys familie - den er vist 63 år gammel, så der har ligget en del børn i den efterhånden.

Tak fordi I gider kigge med

Anmeld

12. januar 2011

CA

Billeder er et hit! Det ser rigtig hyggeligt ud! Og uglen er da fantalastisk! Har missundet den siden du lavede en tråd om at du havde købt den

Anmeld

12. januar 2011

DK

Hvor er det bare blevet fint!! Rigtig lækker farve i har malet i!!

Det hele ser bare så dejligt og indbydende ud! Tillykke med det!!

Anmeld

12. januar 2011

Riksen

Carina87 skriver:

Billeder er et hit! Det ser rigtig hyggeligt ud! Og uglen er da fantalastisk! Har missundet den siden du lavede en tråd om at du havde købt den

Hi hi, ja den pude er en sikker vinder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.