Sofia skriver:
EEEEEEJ Rikke det er simpelthen bare blevet så flot. Hvor er det vildt at I sådan lige har skabt en rum! Rigtig fin kommode - skal I pusle på den eller hvordan? Først tænkte jeg at det var en guitar-uro, men er det ugler eller?? Hvor er den købt??
Uglepuden er også bare lige i øjet, for slet ikke at tale om vuggen, den er så bedårende med alle de blonder. Det er virkelig blevet godt, tusind tak fordi vi måtte se 
Tak! Vi er også så glade for resultatet
Dyrene fra uroen er kaniner med vinger og den er, ligesom uglepuden, fra Forvandlingskuglen - en butik her på Amager. Men jeg har lige set den på denne hjemmeside: http://gladeunger.dk/butik/catalog/product_info.php/products_id/3880
Prisen er lidt pebret, men jeg var heldig at finde vores til det halve på udsalg for over et år siden (da jeg var gravid første gang).
Kommoden er et arvestykke fra mine forældre, der engang har fået den af mine bedsteforældre, så den er gammel og slidt, men meget hyggelig. Ja, vi skal pusle på den -statser på at det kommer til at fungere fint.
Vuggen er også et arve/lånestykke fra Tommys familie - den er vist 63 år gammel, så der har ligget en del børn i den efterhånden.
Tak fordi I gider kigge med
Anmeld