Billeder fra MD-scanning <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Moar2011

Maja84 skriver:

åh det kunne da være dejligt, hvis han må det

ja for så er der kun 5uger tilbager derefter, og så han helt hjemme igen, og vi kan være familie på fuld tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Mira0911

Hvor er det fint... 

Anmeld

14. januar 2011

Kløver

Babyklar skriver:

ja for så er der kun 5uger tilbager derefter, og så han helt hjemme igen, og vi kan være familie på fuld tid

ja det kunne da bare være rigtig dejligt, det er jo alligevel også lang tid han skal være væk, så kunne i fejre julen sammen, ville det da bare være skønt

Anmeld

14. januar 2011

Moar2011

Maja84 skriver:

ja det kunne da bare være rigtig dejligt, det er jo alligevel også lang tid han skal være væk, så kunne i fejre julen sammen, ville det da bare være skønt

Ja, det er meget langtid, og er bestemt hellér ikke glad for det heh. ja, det kunne være så dejligt..

Anmeld

14. januar 2011

Kløver

Babyklar skriver:

Ja, det er meget langtid, og er bestemt hellér ikke glad for det heh. ja, det kunne være så dejligt..

Håber ikke det vil føles så lang tid, når du nu også får en lille en

Anmeld

14. januar 2011

Moar2011

Maja84 skriver:

Håber ikke det vil føles så lang tid, når du nu også får en lille en

jeg håber meget at tiden går noget hurtigere nu hvor der er den bette. men savnet ville nok stadig være ligeså stor, og tude dage tror jeg os ville komme heh .. men sådan er det jo ..

Anmeld

15. januar 2011

Kløver

Babyklar skriver:

jeg håber meget at tiden går noget hurtigere nu hvor der er den bette. men savnet ville nok stadig være ligeså stor, og tude dage tror jeg os ville komme heh .. men sådan er det jo ..

Ja helt sikkert, jeg ville også synes dte var svært hvis det var min mand som skulle afsted så længe.

Anmeld

15. januar 2011

Frøken J.

Babyklar skriver:

update på MD-scanning . - ville lige dele vores mirakel med jer  helt igennem perfekt bebs , ingen misdannelser

Åh, hjertet må svulme op af lykke, når man ser den slags! Dejlig lille bebs

Anmeld

15. januar 2011

Moar2011

Secrets skriver:

Åh, hjertet må svulme op af lykke, når man ser den slags! Dejlig lille bebs

ja lige prææcis

Anmeld

15. januar 2011

Moar2011

Maja84 skriver:

Ja helt sikkert, jeg ville også synes dte var svært hvis det var min mand som skulle afsted så længe.

ja, lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.