Billeder fra MD-scanning <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Kløver

Babyklar skriver:

det tror jeg på, havde svigermor med idag, og hun kneb 2tåre da hun høre at alt er så perfekt på bebs .. og hun var så glad for at komme med..

Ja, vi kender kønnet, da vi skal have ordnet storset hele barnedåben inden bebs kommer til verden.

det blir en perfekt dreng, med hans fars tykke kinder

nåååårh hvor heldigt at i noget at stoppe hende, har du så en fornemmelse ? :p

stort tillykke med den lille dreng, bliver da fantastisk, må indrømme vi også har planlagt dåb, og invitationerne er lavet, dog er indmaden ikke printet ud, da vi lige skal have navne på og sådan, som ikke kan komme på før den lille er født, men ellers er barnedåben planlagt, selvom vi ikke ved hvad køn det bliver. Vi tgare det meget stille og roligt omkring det

Hvor dejligt din svigermor blev glad, det må også være en dejlig oplevelse at komme med ind og se det kommende barnebarn

hm tja ang køn har jeg skiftet meget imellem det ene og det andet, men lige nu siger min fornemmelse mest en pige, men er nok i skalaen 60/40 eller sådan noget. For mig er begge dele lige velkomment, og bare han/hun er sund og rask er jeg glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Moar2011

mortilfreja skriver:

Super skønne billeder

Jeg vil skyde på at det er en pige der gemmer sig derinde.. Din mave ligner MEGET min og den gemte på en lille prinsesse

desværre du gættede forkert. det blir en lille dreeng

taak for de søde ord

Anmeld

12. januar 2011

Moar2011

Maja84 skriver:

stort tillykke med den lille dreng, bliver da fantastisk, må indrømme vi også har planlagt dåb, og invitationerne er lavet, dog er indmaden ikke printet ud, da vi lige skal have navne på og sådan, som ikke kan komme på før den lille er født, men ellers er barnedåben planlagt, selvom vi ikke ved hvad køn det bliver. Vi tgare det meget stille og roligt omkring det

Hvor dejligt din svigermor blev glad, det må også være en dejlig oplevelse at komme med ind og se det kommende barnebarn

hm tja ang køn har jeg skiftet meget imellem det ene og det andet, men lige nu siger min fornemmelse mest en pige, men er nok i skalaen 60/40 eller sådan noget. For mig er begge dele lige velkomment, og bare han/hun er sund og rask er jeg glad

jeg er sat til juni, og den bette skal være døbt inden den 1august , så vi har lidt travlt heh . men selvf alt kan lade sig gøre, hvis man vil ..

ihh sikke alt det du har på plads . - blir da lige en lille smule misundelig hihi ..

Ja, hun er bare så glaad , og det er altså bare dejligt at se, andre glæde sig så meget som os selv

Ja, bare barnet er sund og rask det er sq det vigtigeste - har i flere børn ?

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

Babyklar skriver:

jeg er sat til juni, og den bette skal være døbt inden den 1august , så vi har lidt travlt heh . men selvf alt kan lade sig gøre, hvis man vil ..

ihh sikke alt det du har på plads . - blir da lige en lille smule misundelig hihi ..

Ja, hun er bare så glaad , og det er altså bare dejligt at se, andre glæde sig så meget som os selv

Ja, bare barnet er sund og rask det er sq det vigtigeste - har i flere børn ?

Vi har også været nød til at planlægge i god tid, da vi bruger svigerfamiliens dåbskjole, så barnet må ikke være for stort, og kom derfor ind i konfirmationsperioden, så blev nød til at være klar i god tid. Hvordan kan det være i skal være ude så hurtigt, men ja synes da det er dejligt at have tingene ordnet i god tid Du har jo lidt tid endnu, så er da helt sikre på i nok skal nå at blive klar

Ja det er super dejligt når folk er glade på ens vegne. Vi venter vores første, hvad med jer

Anmeld

13. januar 2011

Moar2011

Maja84 skriver:

Vi har også været nød til at planlægge i god tid, da vi bruger svigerfamiliens dåbskjole, så barnet må ikke være for stort, og kom derfor ind i konfirmationsperioden, så blev nød til at være klar i god tid. Hvordan kan det være i skal være ude så hurtigt, men ja synes da det er dejligt at have tingene ordnet i god tid Du har jo lidt tid endnu, så er da helt sikre på i nok skal nå at blive klar

Ja det er super dejligt når folk er glade på ens vegne. Vi venter vores første, hvad med jer

Det er også vores den føste - jamen det er fordi manden skal udsendes den 1august . - så derfor skal den bette døbes ret hurtigt.

- ja det er super dejligt

Anmeld

13. januar 2011

Kløver

Babyklar skriver:

Det er også vores den føste - jamen det er fordi manden skal udsendes den 1august . - så derfor skal den bette døbes ret hurtigt.

- ja det er super dejligt

Det kan jeg godt forstå, så går han ikke glip af den store oplevelse

Anmeld

14. januar 2011

Moar2011

Maja84 skriver:

Det kan jeg godt forstå, så går han ikke glip af den store oplevelse

Nej lige præcis   - tingene er nu en gang som tingene er. og så må man få det bedste ud af det

Anmeld

14. januar 2011

Kløver

Babyklar skriver:

Nej lige præcis   - tingene er nu en gang som tingene er. og så må man få det bedste ud af det

ja helt sikkert Hvor længe skal han være væk

Anmeld

14. januar 2011

Moar2011

Maja84 skriver:

ja helt sikkert Hvor længe skal han være væk

sammen langt 6mdr. men der imellem må han komme hjem i 3uger. og der er snak om han må komme hjem til jul, i det han har et bette barn.

Anmeld

14. januar 2011

Kløver

Babyklar skriver:

sammen langt 6mdr. men der imellem må han komme hjem i 3uger. og der er snak om han må komme hjem til jul, i det han har et bette barn.

åh det kunne da være dejligt, hvis han må det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.