ØHHH hmm bøøø jeg tror sgu vandet er gået denne gang.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

PeruBaby

Det kan da næsten ikke være andet end vandet, hva!!? Hepper rigtig meget for en fødsel til dig i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Marco2

Nej nej Diana. Din krop kører ikke den der på dig 2 gange. Så selvfølgelig er det vandet og du er snart i fødsel, og har snart Madia i armene. Ved vandafgang ved vi jo at det er inden 24 timer det sker!!

Så er sikker på du har hende inden midnat... eller ihvertfald inden 03:00.

AG

Anmeld

12. januar 2011

Diana...

Marco2 skriver:

Nej nej Diana. Din krop kører ikke den der på dig 2 gange. Så selvfølgelig er det vandet og du er snart i fødsel, og har snart Madia i armene. Ved vandafgang ved vi jo at det er inden 24 timer det sker!!

Så er sikker på du har hende inden midnat... eller ihvertfald inden 03:00.

AG

ALtså jeg ville jo heller ikke mene den kan lave det med mig 2 gange. Og som jeg sagde til min mand at hvis det er tis så har jeg altså et seriøst tisseproblem for det er hele tiden og meget. 

EJJJ jeg er helt nervøs nu 

Anmeld

12. januar 2011

piadas

Diana... skriver:

ALtså jeg ville jo heller ikke mene den kan lave det med mig 2 gange. Og som jeg sagde til min mand at hvis det er tis så har jeg altså et seriøst tisseproblem for det er hele tiden og meget. 

EJJJ jeg er helt nervøs nu 

Det er da HELT sikkert vandet! Hvad sagde jdm.? Hvornår skal I komme en tur ind forbi fødegangen?

Uh, det er altså for spændende det her!

Jeg håber, der snart kommer veer - og GODE veer, vel at mærke!

Anmeld

12. januar 2011

DK

Weee hvor SPÆNDENDE!!

Jeg krydser fingre for masser af veer i din retning!!

HUSK at skriv til Rosa når Nadia er kommet, så hun kan opdatere os herinde!

GOD FORNØJELSE!!!

Anmeld

12. januar 2011

Maja88

iiihhhh hvor er det spændende...

kom så ud lille prinsesse

Anmeld

12. januar 2011

Lene76

Håber f ik din krop spiller dig et pus igen....... så hep hep og massere af vestorme din vej

Glæder mig allerede til at logge på senere og læse at du enten er igang el at du har født så hep hep........

Hva DK skulle du ik osse se for at komme igang

Anmeld

12. januar 2011

Diana...

Så tager vi på fødegangen for at blive undersøgt. 

Hvis det ikke er vandet er der seriøst noget galt he he for det LØBER ned af mit ben. 

Jeg har fået kraftige mens smerter i maven men ingen veer. Jeg skriver når jeg kommer hjem. 

Anmeld

12. januar 2011

Line Højdal

Ihhh hvor spændende... Jeg  for at den er her denne gang - det skal være nu.. BASTA!!

Sender en masse vestøv og gode tanker i din retning...

Line

Anmeld

12. januar 2011

Kats

Diana... skriver:

SE jeg har lige lavet en brokke tråd og så går jeg på toilettet fordi jeg kan mærke jeg er godt våd. Mit bind er gennemblød og det mine trusser så også. Jeg tager et nyt bind på og efter 10 min er det også vådt ikke gennemblød men VÅDT. 

EJ altså hvis det ikke er det denne gang så har jeg besluttet at jeg skal være gravid for altid. 

Jeg har lige snakket med jdm og vi holder lige øje med bindet og afventer lidt veer også skal jeg kontakte hende igen. 

EJ denne gang har jeg virkelig virkelig virkelig brug for alle de  finger tær ben arme jeg kan få for jeg kan mærke jeg bliver MØG skuffet hvis det ikke er det. 

Jeg kan da vel ikke blive ved med at tisse et bind vådt vel eller kan man det uden at kunne mærke det EJ FOR POKKER JEG ER RUNDFORVIRRET 

Aj hvor spændende Diana.
Det er helt sikker Nadia som er på vej... hvor er det dejligt!!
Det er nu det sker - håber at alt går som det skal! Glæder mig til at høre om det hele, når du er på den anden side - og forhåbentligt se et billeder af din lille prinsesse Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.