ØHHH hmm bøøø jeg tror sgu vandet er gået denne gang.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.869 visninger
38 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

Diana...

SE jeg har lige lavet en brokke tråd og så går jeg på toilettet fordi jeg kan mærke jeg er godt våd. Mit bind er gennemblød og det mine trusser så også. Jeg tager et nyt bind på og efter 10 min er det også vådt ikke gennemblød men VÅDT. 

EJ altså hvis det ikke er det denne gang så har jeg besluttet at jeg skal være gravid for altid. 

Jeg har lige snakket med jdm og vi holder lige øje med bindet og afventer lidt veer også skal jeg kontakte hende igen. 

EJ denne gang har jeg virkelig virkelig virkelig brug for alle de  finger tær ben arme jeg kan få for jeg kan mærke jeg bliver MØG skuffet hvis det ikke er det. 

Jeg kan da vel ikke blive ved med at tisse et bind vådt vel eller kan man det uden at kunne mærke det EJ FOR POKKER JEG ER RUNDFORVIRRET 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Kit

Hep hep & masser af vestøv!

Anmeld

12. januar 2011

mimse

wow hvor vildt!!! Jeg x'er fingre for dig på livet løs og håber, det er din fødsel, som er gået i gang. Er sikker på, at du kommer til at klare det storartet - til din egen store fornøjelse og stolthed!!!!

STORT held og lykke - og alle de x'ede fingre etc. man kan sende videre!

Mange hilsener

Mie

Anmeld

12. januar 2011

piadas

JUHUUUUU!

Så skal heppekoret i sving - og jeg har lige skrevet til Mettemus, at de ikke har meget at lave! Det hjælper åbenbart at brokke sig!

Er det virkelig idag eller imorgen, Nadia kommer til verden?!

Jeg krydser alt, hvad der krydses kan

HEP HEP HEP!

Anmeld

12. januar 2011

AnneBJ

Pia har smittet mig, så jeg vil også heppe helt vildt på dig og lille Nadia!! Det lyder da som om vandet er gået nu - siger man ikke et bind pr. time??

Anyway så puuuuuster jeg vestøv af sted

Og venter spændt på update!!

Anmeld

12. januar 2011

Diana...

Altså jeg ved det virkelig ikke jeg er så meget i tvivl. Vi skulle lige afvente og se sagde min jdm. Men jeg har lige været ud og tisse og da jeg var færdig blev jeg lige siddende lidt og der blev det altså ved med at dryppe i toilette og (ja lidt ulækkert) men så tog jeg hånden ned for at mærke og der var jeg altså DRIV våd i skeden. 

AHHHH jeg håber virkelig ikke jeg skuffer jer denne gang he he 

Anmeld

12. januar 2011

Maria-s

PUUUUUSTTTT VESTØV

Anmeld

12. januar 2011

CA

JEG SAGDE JO ATDET HJÆLPER AT BROKKE SIG

Det skal bare være vandet! Juhuuu nu skal der trykkes på opdater mange gange! Held og lykke! 

Anmeld

12. januar 2011

AnneBJ

Diana... skriver:

Altså jeg ved det virkelig ikke jeg er så meget i tvivl. Vi skulle lige afvente og se sagde min jdm. Men jeg har lige været ud og tisse og da jeg var færdig blev jeg lige siddende lidt og der blev det altså ved med at dryppe i toilette og (ja lidt ulækkert) men så tog jeg hånden ned for at mærke og der var jeg altså DRIV våd i skeden. 

AHHHH jeg håber virkelig ikke jeg skuffer jer denne gang he he 

Uerfaren som jeg er, holder jeg stadig på det må være vandet....

Anmeld

12. januar 2011

piadas

Carina87 skriver:

JEG SAGDE JO ATDET HJÆLPER AT BROKKE SIG

Det skal bare være vandet! Juhuuu nu skal der trykkes på opdater mange gange! Held og lykke! 

Ja. lige præcis - OPDATER OPDATER OPDATER!

Lige indtil pressefasen - så må du godt lige holde pause!

Neeej, ih det er bare så spændende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.