Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
merethe skriver: Jeg skulle gerne få min pige den 18/1 ved pks. Så jeg glæder mig til på tirsdag
Jeg skulle gerne få min pige den 18/1 ved pks. Så jeg glæder mig til på tirsdag
Dejligt. Tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
piadas skriver: Hæhæ, mere vestøv har jeg nok af! KOM SÅ UD, BIMMER! HEP HEP HEP!
Hæhæ, mere vestøv har jeg nok af!
KOM SÅ UD, BIMMER!
HEP HEP HEP!
Hmm... det er ikke kommet endnu? Jeg tror det fløj op til Diana i stedet! Men med vandafgang så har hun nok også mere brug for det
DK skriver: Hmm... det er ikke kommet endnu? Jeg tror det fløj op til Diana i stedet! Men med vandafgang så har hun nok også mere brug for det
Øv, øv - nu er du vel ellers frisk og veludhvilet? Du får da bare lige en sending mere!
Men ja, Diana har vist mere brug for det lige nu - det er altså vildt spændende. Jeg GLÆDER mig til en opdatering - forhåbentligt først, når hun HAR født!
piadas skriver: Øv, øv - nu er du vel ellers frisk og veludhvilet? Du får da bare lige en sending mere! Men ja, Diana har vist mere brug for det lige nu - det er altså vildt spændende. Jeg GLÆDER mig til en opdatering - forhåbentligt først, når hun HAR født!
Totalt frisk og veludhvilet så kom bare med det, he he!
Men jo! Jeg tror Diana hun trænger til veer! Og jo: JEG VIL OGSÅ HAVE EN OPDATERING af fødsel af Nadia. Og billeder! Og FB!!
GO GO GO GO Diana!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128