Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hello ladies!
Nu er jeg ikke på så tit mere og får slet ikke svaret på alle de indlæg jeg gerne ville. Men jeg tænker på jer!
Er der ikke snart flere babyer på vej?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mettemus skriver: Hello ladies! Nu er jeg ikke på så tit mere og får slet ikke svaret på alle de indlæg jeg gerne ville. Men jeg tænker på jer! Er der ikke snart flere babyer på vej?
Åbenbart ikke! Vi er nogle kedelige nogle at være i gruppe med!
Det er SNYD, du har fået din baby - jeg vil også have min nu, men der går jo nok et par uger eller 3....eller 4......eller 5, før hun kommer!
Jeg står ellers klar her med hele heppekoret, men de har sgu ikke meget at lave for tiden!
Dagens tilbud: GRATIS VESTØV TIL ALLE!!!!!!!!!!
Jeg tror nok jeg liiiige venter lidt...
Men den ventetid ville da være vældig at bruge på at læse FB'er og savle over smækre-lækre babyer! SÅ fød de damer! Fød!
Åh jo! Jeg ville SÅ gerne levere billeder og FB til jer! Men næææ nej den lille har hørt vejrudsigten og hørt mormoren og farmoren brokke sig over at de da slet ikke er færdige med strikketøjet endnu. Shhh...!
H*n skulle hellere høre alle de utålmodige sukke fra mor og far!
Går det hele godt Mette?
Jeg har ikke født endnu heldgivis
Og har netop være til eksamen med Ditte, og med mindre hun har født på vej hjem i bilen, ligger Bimmeren også stadig trygt i maven
Sofia skriver: Jeg har ikke født endnu heldgivis Og har netop være til eksamen med Ditte, og med mindre hun har født på vej hjem i bilen, ligger Bimmeren også stadig trygt i maven
He he he...
Nej ingen Bimmer endnu!
Så Pia! Jeg er klar til vestøv! Bare send rigeligt i min retning! Jeg går op og sover nu, så hvis jeg vågner med gode veer om ca. 2,5 time er det bare helt perfekt!
Knus
DK skriver: He he he... Nej ingen Bimmer endnu! Så Pia! Jeg er klar til vestøv! Bare send rigeligt i min retning! Jeg går op og sover nu, så hvis jeg vågner med gode veer om ca. 2,5 time er det bare helt perfekt! Knus
Hæhæ, mere vestøv har jeg nok af!
KOM SÅ UD, BIMMER!
HEP HEP HEP!
Hvor er du sød, Mette. Nej, heller ingen baby her, men man ved jo aldrig hvornår sådan nogle beslutter sig for at dukke op. Dog har jeg de sidste par dage haft mange og kraftige plukveer samt ømt underliv og bækken, så der er da gang i forbredelserne.
Hvordan går det med jer?
Kram!
arrrh jeg håber!
Jeg skulle gerne få min pige den 18/1 ved pks. Så jeg glæder mig til på tirsdag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128