Skal i ikke snart føde tøser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

Mettemus

Hello ladies!

Nu er jeg ikke på så tit mere og får slet ikke svaret på alle de indlæg jeg gerne ville. Men jeg tænker på jer!

Er der ikke snart flere babyer på vej?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

piadas

Mettemus skriver:

Hello ladies!

Nu er jeg ikke på så tit mere og får slet ikke svaret på alle de indlæg jeg gerne ville. Men jeg tænker på jer!

Er der ikke snart flere babyer på vej?

Åbenbart ikke! Vi er nogle kedelige nogle at være i gruppe med!

Det er SNYD, du har fået din baby - jeg vil også have min nu, men der går jo nok et par uger eller 3....eller 4......eller 5, før hun kommer!

Jeg står ellers klar her med hele heppekoret, men de har sgu ikke meget at lave for tiden!

Dagens tilbud: GRATIS VESTØV TIL ALLE!!!!!!!!!!

Anmeld

12. januar 2011

AnneBJ

Jeg tror nok jeg liiiige venter lidt...

Men den ventetid ville da være vældig at bruge på at læse FB'er og savle over smækre-lækre babyer! SÅ fød de damer! Fød!

Anmeld

12. januar 2011

CA

Åh jo! Jeg ville SÅ gerne levere billeder og FB til jer! Men næææ nej den lille har hørt vejrudsigten og hørt mormoren og farmoren brokke sig over at de da slet ikke er færdige med strikketøjet endnu. Shhh...!

H*n skulle hellere høre alle de utålmodige sukke fra mor og far! 

Går det hele godt Mette?

Anmeld

12. januar 2011

Sofia

Jeg har ikke født endnu heldgivis

Og har netop være til eksamen med Ditte, og med mindre hun har født på vej hjem i bilen, ligger Bimmeren også stadig trygt i maven

Anmeld

12. januar 2011

DK

Sofia skriver:

Jeg har ikke født endnu heldgivis

Og har netop være til eksamen med Ditte, og med mindre hun har født på vej hjem i bilen, ligger Bimmeren også stadig trygt i maven

He he he...

Nej ingen Bimmer endnu!

Så Pia! Jeg er klar til vestøv! Bare send rigeligt i min retning! Jeg går op og sover nu, så hvis jeg vågner med gode veer om ca. 2,5 time er det bare helt perfekt!

Knus

Anmeld

12. januar 2011

piadas

DK skriver:

He he he...

Nej ingen Bimmer endnu!

Så Pia! Jeg er klar til vestøv! Bare send rigeligt i min retning! Jeg går op og sover nu, så hvis jeg vågner med gode veer om ca. 2,5 time er det bare helt perfekt!

Knus

Hæhæ, mere vestøv har jeg nok af! 

KOM SÅ UD, BIMMER!

HEP HEP HEP!

Anmeld

12. januar 2011

Riksen

Hvor er du sød, Mette. Nej, heller ingen baby her, men man ved jo aldrig hvornår sådan nogle beslutter sig for at dukke op. Dog har jeg de sidste par dage haft mange og kraftige plukveer samt ømt underliv og bækken, så der er da gang i forbredelserne.

Hvordan går det med jer?

Kram!

Anmeld

12. januar 2011

Multebær

arrrh jeg håber! 

Anmeld

12. januar 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg skulle gerne få min pige den 18/1 ved pks. Så jeg glæder mig til på tirsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.