Marco2 skriver:
Sttoort tillykke med ham.
Fødslen lyder lidt dramatisk. Følte du den var det eller var du tryg hele vejen igennem?
Men ja tiden efter går bare så stærkt og man sidder bare og stornyder dem. Så onlinetiden er dalet drastisk. Skriver selv for det meste med én hånd for bruger den anden til bettefisen. Har så svært ved at lægge hende fra mig 
Men de har jo også kun godt at tryghed og nærvær.
Men igen stort tillykke.
AG
1000 tak skal du have
Det var lidt "dramatsik" undervejs, men jeg følte mig stadigvæk helt tryg. Det var et helt fantastisk personale på Skejby. Bl.a. var der en JM-stud., der blev 2½ vagt for at være der under hele forløbet. Så imponerende.
Men desværre havde de svært ved at smertedække mig. Jeg havde aldrig troet, at jeg skulle have andet end et badekar og måske lidt akupunktur, men jeg fik epidoral, lattergas og hele udtrækket... Og epidoralen holdt nolge gange op med at virke og skulle skrues yderligere op...
Det havde dog været rart, hvis de noget før havde vidst, hvor stor han var. De havde skudt ham til max 3600 g på FG - men han var 4390 g... Og jeg har allerede fået at vide, at næste gang, så skal det være ved planlagt kejsersnit, da jeg ikke kan føde så store børn 
Der er en del af det, jeg ikke kan huske. Men selv om det var en "voldsom omgang", så har jeg stadigvæk en rigtig god fornemmelse af det hele. Og jeg kunne ikke have ønsket mig det meget bedre eller anderledes.
Og nu - der er jeg bare så lykkelig over udfaldet - og mit livs største kærlighed 

Anmeld