Mon "Buller" kommer til verden i morgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

mimse

Jeg er SÅ spændt!

I morgen er jeg gået 14 dage over tiden og skal på Skejby til undersøgelse og forventet igangsættelse. Er meget spændt på undersøgelserne, og ikke mindst om jeg bliver sat i gang i morgen... Jeg håber det meget

Jeg har det stadig super godt, træner næsten dagligt og er stort set fri for gener, men.. jeg savner min lille søn - selv om jeg ikke har mødt ham endnu

Mange hilsener

fra en spændt og forventningsfyldt Mie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Tina

mimse skriver:

Jeg er SÅ spændt!

I morgen er jeg gået 14 dage over tiden og skal på Skejby til undersøgelse og forventet igangsættelse. Er meget spændt på undersøgelserne, og ikke mindst om jeg bliver sat i gang i morgen... Jeg håber det meget

Jeg har det stadig super godt, træner næsten dagligt og er stort set fri for gener, men.. jeg savner min lille søn - selv om jeg ikke har mødt ham endnu

Mange hilsener

Hvor spændende - jeg blev også sat igang sidst og synes det var meget nervepirende, at der pludselig blev sat en mere præcis dato på hvornår det skulle ske - men også rart at der endelig var udsigt til at der skulle ske noget.

I mit tilfælde kunne de prikke hul med det samme og sebastian kiggede så ud 6-7 timer sener, så der kan pludselig ske en masse og så står man der med den fantastiske guldklump

Held og lykke med det

Anmeld

12. januar 2011

piadas

mimse skriver:

Jeg er SÅ spændt!

Mange hilsener

Hvor bliver det altså bare spændende! Det bliver nok ikke meget søvn, du får i nat, selv om man godt ved, at man burde sove, men det bliver nok svært!

Jeg glæder mig til update på det hele!

Anmeld

12. januar 2011

AnneBJ

Ih hvor spændende! GLæder mig til at høre hvad de siger imorgen!!

fra Anne, som har goood tid til at opdatere fødselsliste fredag aften, så ud med babyer I søde kvinder!!

Anmeld

12. januar 2011

CA

Jaaa! Vi skal have født nogen babyer! Vildt at du stadig træner Men så er du vel bare total klar til fødsel. Held og lykke med det i morgen! 

Anmeld

13. januar 2011

piadas

mimse skriver:

Jeg er SÅ spændt!

Mange hilsener

Kom lige til at tænke på, at det var idag, du måske skulle sættes i gang!

SPÆNDENDE!

Uh, jeg krydser alt, hvad jeg har og hidkalder heppekoret!

Anmeld

13. januar 2011

CA

piadas skriver:

Kom lige til at tænke på, at det var idag, du måske skulle sættes i gang!

SPÆNDENDE!

Uh, jeg krydser alt, hvad jeg har og hidkalder heppekoret!

Dit heppekor er ikke til at stå for Pia! Sad lige og overvejede om, det var sådan et heppekor jeg ville grine af eller slå ned, hvis det stod på fødestuen mens jeg kæmpede med veerne Hmm... Ja man ved jo ikke hvordan man er under en fødsel... 

Men lige nu synes jeg bare det er et hyggeligt heppekor og glæææder mig til det skal heppe på mig. Herinde fra

Anmeld

13. januar 2011

Sofia

Hvor er det spændende! Dvs. at proceduren på Skejby er at man bliver sat igang når man er gået 14 dage over tid? Spændende nok lige at vide, hvis man selv skulle komme i den situation. Jeg skal også føde på Skejby. Krydser fingre for du snart har Buller i dine arme

Anmeld

13. januar 2011

piadas

Carina87 skriver:

Dit heppekor er ikke til at stå for Pia! Sad lige og overvejede om, det var sådan et heppekor jeg ville grine af eller slå ned, hvis det stod på fødestuen mens jeg kæmpede med veerne Hmm... Ja man ved jo ikke hvordan man er under en fødsel... 

Men lige nu synes jeg bare det er et hyggeligt heppekor og glæææder mig til det skal heppe på mig. Herinde fra

Haha, jeg er ikke sikker på, at du ville synes, det var særlig sjovt med et live heppekor på fødestuen!

Men bare sig til - jeg møder gerne op og hepper live!

Anmeld

13. januar 2011

CA

Sker der noget?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.