skal til læge idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Moar2011

eej det var da os lidt en tam måde at sige farvel på :s - jeg håber du er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Filippa & Liva

Krydser fingre for at du er gravid!!

Glæder mig til at høre update..

Anmeld

12. januar 2011

Maja88

vil anbefale dig at vente med at teste til i morgen tidlig, da morgenurin er bedst i starten

Anmeld

12. januar 2011

Fru Nielsen

Maja88 skriver:

vil anbefale dig at vente med at teste til i morgen tidlig, da morgenurin er bedst i starten

Er lige meget med de clear blue test..... Det behøver ik være morgen urin!

Anmeld

12. januar 2011

Maja88

Fru Nielsen skriver:

Er lige meget med de clear blue test..... Det behøver ik være morgen urin!

jamen tænker bare hvis hun kun har et lavt hcg niveau

Anmeld

12. januar 2011

Fru Nielsen

Maja88 skriver:

jamen tænker bare hvis hun kun har et lavt hcg niveau

Jaaa, men der er noget med at de der behøver man ikke teste med morgen urin.... Mener jeg faktisk der står i den vejlednings seddel som medfølger!  Jeg testede svag positiv med alm test, så testede jeg med den her og den viste meget hurtig gravid... Dagen efter tester jeg igen med morgen urin på en alm, og den var negativ, såå.... Jeg testede dagen og dagen efter mens sku være kommet!

Så tror hun ville ku teste positiv nu hvis det er....

Anmeld

13. januar 2011

ønskerbaby

I må meget undskylde jeg ikke fik skreven mere igår jeg nåede aldrig og test igår da jeg fik mega mange mave smerter og kæresten logge af for mig og vi køret til læge vagten da jeg havde så mange smerter jeg ikke kun stå op jeg er lige kommet hjem og desvære dårlig nyt

jeg har været gravid uden for livmoren  

er rigtig hårdt og være på idag da jeg ved der er mange gravide her inde men jeg har jo lovet mange og skrive her inde når der var noget nyt

og jeg har jo os brug for at snak men er jeg ikke på i et stykke tid er det fordi det er blevet for meget at der er så mange der er gravid

Anmeld

13. januar 2011

afrobabies

chelleb skriver:

I må meget undskylde jeg ikke fik skreven mere igår jeg nåede aldrig og test igår da jeg fik mega mange mave smerter og kæresten logge af for mig og vi køret til læge vagten da jeg havde så mange smerter jeg ikke kun stå op jeg er lige kommet hjem og desvære dårlig nyt

jeg har været gravid uden for livmoren  

er rigtig hårdt og være på idag da jeg ved der er mange gravide her inde men jeg har jo lovet mange og skrive her inde når der var noget nyt

og jeg har jo os brug for at snak men er jeg ikke på i et stykke tid er det fordi det er blevet for meget at der er så mange der er gravid

Det er jeg meget ked af at høre, jeg ved at i glædede jer og håbede... Du må slappe af og bare tage det med ro.

Mange knus og kram fra mig

Anmeld

13. januar 2011

ønskerbaby

victoria2008 skriver:

Det er jeg meget ked af at høre, jeg ved at i glædede jer og håbede... Du må slappe af og bare tage det med ro.

Mange knus og kram fra mig

ja mange tak må ind og sætte en film på

Anmeld

13. januar 2011

afrobabies

chelleb skriver:

ja mange tak må ind og sætte en film på

Bare ligge dig på sofaen og hygge med slik, chips og sodavand, eller hvad du nu kan finde på, det må man godt når man ikke har det så godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.