skal til læge idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

ønskerbaby

Fru Nielsen skriver:

Øv, sikke et fjols af en læge....

Kan også anbefale at du tager en digital graviditets test. Det er enden eller med dem, også er du ikke længere i tvivl.....

Ved ik hvor tæt på en bilka du bor, men de har dem og har åbent endnu....

Jeg testede positiv på sådan en samme dag som min mens sku være kommet, en aften lige inden aftensmaden.... (Ik meget jeg fik og spise den aften)

bilka ligger i den anden ende af hvor jeg bor men sådan en test kører man gerne efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Trine89

chelleb skriver:

mange tak fordi du stadig  ved ikke hvad jeg skulle gøre uden den her side

Nej det kan jeg godt forstå.. det er en dejligt side.. 

Men som en af de andre sagde.. bare fordi den er svar positiv betyder de ikke nødvendigvis det er fordi du er ved at tabe det.. Det kan jo være du er en af dem som danne HCG lidt langsommere end så mange andre (som jeg også nævnte tidligere..)

Men vent et par dage og prøv at tage en test mere.. og jeg kan også anbefale en Clear Blue digital test.. fordi den jo som sagt skriver Gravid eller ikke gravid. Det er godt nok noget dyre men de er super gode.. fordi man kommer ikke til at stå med den der tvivl der nu kan være med om den nu er svag positiv eller ej..

Bliver ved med at  for dig

Anmeld

12. januar 2011

Fru Nielsen

chelleb skriver:

bilka ligger i den anden ende af hvor jeg bor men sådan en test kører man gerne efter

Syntes jeg helt sikkert så skal....

Den hedder noget med Clear blue. Mener jeg det er....

Som sagt, så er der ikke noget at rafle om med dem... Er du gået over tid, vil den helt sikkert skrive gravid hvis du er gravid.....

Skriv lige hvis du køre efter en i aften, for nu tænker jeg på det indtil jeg har hørt nyt....

Anmeld

12. januar 2011

ønskerbaby

Fru Nielsen skriver:

Syntes jeg helt sikkert så skal....

Den hedder noget med Clear blue. Mener jeg det er....

Som sagt, så er der ikke noget at rafle om med dem... Er du gået over tid, vil den helt sikkert skrive gravid hvis du er gravid.....

Skriv lige hvis du køre efter en i aften, for nu tænker jeg på det indtil jeg har hørt nyt....

mange tak men ved ikke om jeg kan logge manden afsted jeg er blevet dårlig og kan ikke holde maden nede så jeg skal ikke lige ud af døren

Anmeld

12. januar 2011

Fru Nielsen

chelleb skriver:

mange tak men ved ikke om jeg kan logge manden afsted jeg er blevet dårlig og kan ikke holde maden nede så jeg skal ikke lige ud af døren

Mon ikke han kan logges når nu det gælder noget så vigtig....

Hehe kan huske jeg først tog en meget utydlig test. Så spurgte jeg en veninde hvor tydelig den sku være for at den var hjemme... Hun sagde så at jamen der sku jo bare være streg nr 2!!

Jeg kunne ikke rigtig finde ud af om det var noget jeg bildte mig ind eller... Da jeg så nævnte den her smarte digitale test, gik der ikke 5 minutter inden manden var kørt....

Anmeld

12. januar 2011

ønskerbaby

Fru Nielsen skriver:

Mon ikke han kan logges når nu det gælder noget så vigtig....

Hehe kan huske jeg først tog en meget utydlig test. Så spurgte jeg en veninde hvor tydelig den sku være for at den var hjemme... Hun sagde så at jamen der sku jo bare være streg nr 2!!

Jeg kunne ikke rigtig finde ud af om det var noget jeg bildte mig ind eller... Da jeg så nævnte den her smarte digitale test, gik der ikke 5 minutter inden manden var kørt....

han er os allerede kørt...man bliver bare lidt nervøs for at tag den hvad nu hvis den er positiv skal jeg så ringe til lægen i morgen eller skal jeg vent til i næste uge

Anmeld

12. januar 2011

Trine89

chelleb skriver:

han er os allerede kørt...man bliver bare lidt nervøs for at tag den hvad nu hvis den er positiv skal jeg så ringe til lægen i morgen eller skal jeg vent til i næste uge

Det var godt han ville kører..  

Anmeld

12. januar 2011

Maja88

jeg gik 15 dage over tid, og kunne ikke tisse positivt. så min graviditet blev bekræftet ved en blodprøve og selv her var der meget lidt HCG eller hvad det hedder og jeg er altså 32+0 i morgen

Anmeld

12. januar 2011

ønskerbaby

Maja88 skriver:

jeg gik 15 dage over tid, og kunne ikke tisse positivt. så min graviditet blev bekræftet ved en blodprøve og selv her var der meget lidt HCG eller hvad det hedder og jeg er altså 32+0 i morgen

føler du har redet min aften at det virkelig kan lad sig gøre og være gravid uden og teste positiv og at barnet bliver der inde

Anmeld

12. januar 2011

Fru Nielsen

chelleb skriver:

Så syntes jeg du skal ringe til lægen imorgen.... Også så i kan få regnet ud hvor langt du er henne hvis det er....

Jeg venter spændt på svar....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.