Hey Girlz

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. september 2008

Monica

... Kan godt se at det er ved at tynde lidt ud i indlægene... Så jeg kan da lige skrive lidt om ingenting...

Vi var til fest igår - Gustav sov/er der stadig hos min mor. Det er gået super fint, selv om han ikke har prøvet det før. Han vågnede bare i nat og skreg hjerteskærende (Har lige snakket med hende i tlf) Det gør han altid når han sover nye steder, også selv om vi er med. Det går selvfølgelig bare hurtigere over når moar er der(L). Er der andre der har prøver det? Og hvad kan vi gøre ved det? Tror at det er fordi han føler sig utryk...

Jeg elsker at have tid alene, det er ikke det, men da jeg vågnede i morges (kl 6.45>() havde jeg bare lyst til drøne ud og hente ham... Men ved at jeg bare liiiige skal lade ham sove til formiddag der ude først...:$:$

Nu håber jeg at lars snart vågner - så han kan køre til bageren...:P

Ved godt at jeg ikke er så aktiv herinde, men synes at vi er max presset i øjeblikket. Men jeg kigger et smut forbi NÆSTEN hverdag og føler at det her er vores gruppe(H) (selv om nogen prøver at skræmme mort4il>()

Morn herfra
Moni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2008

Hyner

Godmorgen Moni

Jeg tror som ikke rigtig I kan gøre noget ved at han vågner om natten.. Prøv at tænk på hvor mange nye og spændende ting han får på opleveren i løbet at sådan en dag og aften...

Emma gør det også men det er ikke hver gang.. Og slet ikke mere ved mormor og morfar(L) Og jeg savner hende helt vildt hver gang hun overnatter ude, men de skal jo lære det

Så det er vel bare et spørgsmål om at komme tit nok ud, eller lade alderen tage det med sig.

Hvordan var festen så??? Skønt at komme ud ik??

Der er jo ingen der siger at vi SKAL skrive mindst et indlæg om dagen for at må være her, så selvfølgelig er det ok med lidt pause(H)

Krams Henriette

Anmeld

14. september 2008

Monica

Det var super fedt at komme til fest, der var mega gang i den. Jeg passede liiidt på ikke at drikke for meget til at starte med (Er ikke rigtig "i form" til turbo druk) Men, da kl var 23 var alle max stive - bare ikke mig... Men var da lidt halv bimmelim, men vi gik kl 2... Lars kunne ikke drikke mere...(L) Regnede med at vi skulle have lidt fikumdik, nu da vi var helt alene hjemme - men Lars sov da han ramte puden..:S :D

Anmeld

14. september 2008

Hyner

Monica skriver:

Det var super fedt at komme til fest, der var mega gang i den. Jeg passede liiidt på ikke at drikke for meget til at starte med (Er ikke rigtig "i form" til turbo druk) Men, da kl var 23 var alle max stive - bare ikke mig... Men var da lidt halv bimmelim, men vi gik kl 2... Lars kunne ikke drikke mere...(L) Regnede med at vi skulle have lidt fikumdik, nu da vi var helt alene hjemme - men Lars sov da han ramte puden..:S :D

ha ha ja det er sgu typisk.... Men dejligt i hyggede jer....
Så er man ligesom ladet op igen(C)

Krams

Anmeld

14. september 2008

Loggidut

jeg har nu ingen problemer med at tif vågner når hun er ude...

ikke jeg har hørt om!

hun vågner så til gengæld af og til herhjemme...:(

hvor er det fedt i har haft en dejlig aften, og ved du hvad, med dit indlæg her...så er jeg nede på at have 4 stk. som kan være den ano som er gravid...så nu går der da virkelig sport i den!:D

Anmeld

14. september 2008

Monica

Loggidut skriver:

jeg har nu ingen problemer med at tif vågner når hun er ude...

ikke jeg har hørt om!

hun vågner så til gengæld af og til herhjemme...:(

hvor er det fedt i har haft en dejlig aften, og ved du hvad, med dit indlæg her...så er jeg nede på at have 4 stk. som kan være den ano som er gravid...så nu går der da virkelig sport i den!:D

Lol.... Desværre er det ikke mig der er gravid...;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.