Husleje stiger med 1000kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

SussieThyssen

B&J skriver:

ja vil jeg også søde...

er så  ked af det for vores økonomi er så dårlig og sidder virkelig stramt også nu sidder vi lige 1000kr mere i det

Ja, det er stygt den slags.
Puuha.
Håber I snart får styr på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

B&J

SussieThyssen skriver:

Ja, det er stygt den slags.
Puuha.
Håber I snart får styr på det.

Ja håber jeg virkelig også for det er super træls

Anmeld

12. januar 2011

ønskerbaby

B&J skriver:

det er en alm lejlighed.... og vi har ingen brev eller noget fået  og vi ringede også til ham fordi vi vil have en snak med ham om det

godt i har advokat på....i vinder helt sikkert for 1000kr det må han slet ikke...håber og hører mere når i er færdig med sagen

Anmeld

12. januar 2011

B&J

chelleb skriver:

godt i har advokat på....i vinder helt sikkert for 1000kr det må han slet ikke...håber og hører mere når i er færdig med sagen

Ja skal jeg nok....

Anmeld

12. januar 2011

Marco2

Min kæreste er indenfor boligudlejning og han siger at I ikke bare kan stige 1.000,- i husleje. Heller ikke engang selvom varslet 3 mdr i forvejen.

Jeres regulering af huslejen står i jeres lejekontrakt. Og er denne stigning varslet i Jeres lejekontrakt kan den selvfølgelig godt, men ellers kan lejen IKKE stige på andre betingelser end dem der er anført i Jeres kontrakt.

Så skal der ske aftalte forbedringer i ejendomme/lejligheden før huslejen kan stige ekstraordinært udeover det der er præciseret i jeres lejekontrakt.

Så hans råd er at indbetale det gamle beløb og sende udlejer en skrivelse om at det bliver det gamle beløb der bliver indbetalt idet det andet ikke er aftalt og i tråd med lejekontrakten.

AG

Anmeld

12. januar 2011

B&J

Marco2 skriver:

Min kæreste er indenfor boligudlejning og han siger at I ikke bare kan stige 1.000,- i husleje. Heller ikke engang selvom varslet 3 mdr i forvejen.

Jeres regulering af huslejen står i jeres lejekontrakt. Og er denne stigning varslet i Jeres lejekontrakt kan den selvfølgelig godt, men ellers kan lejen IKKE stige på andre betingelser end dem der er anført i Jeres kontrakt.

Så skal der ske aftalte forbedringer i ejendomme/lejligheden før huslejen kan stige ekstraordinært udeover det der er præciseret i jeres lejekontrakt.

Så hans råd er at indbetale det gamle beløb og sende udlejer en skrivelse om at det bliver det gamle beløb der bliver indbetalt idet det andet ikke er aftalt og i tråd med lejekontrakten.

AG

Taak for dit svar...

nej vi kontakter LLO for det skal gå rigtigt til og han skal ikke snyde os han er en fusker.. vil ikke behandles sådan

Anmeld

12. januar 2011

Marco2

Er det Brunder-ejendomme?? 

De er jo fra Ålborg og fik noget af en tur i Kontant igår

AG

Anmeld

12. januar 2011

B&J

Marco2 skriver:

Er det Brunder-ejendomme?? 

De er jo fra Ålborg og fik noget af en tur i Kontant igår

AG

hihihi nej vi bor i hjørring i en gammel bygning... og da vi flyttede ind skulle der ske en masse men den gamle ejer lavede det aldrig og gør den nye det nej det gør han ikke han tænker kun på penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.