Husleje stiger med 1000kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.463 visninger
27 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

B&J

Hej håber der er nogle der kan give mig et ja eller nej...

sagen er den vores tidligere husejer gik konkurs. og vi har så fået en ny han har så valgt af stige vores husleje med 1000kr bare sådan uden pr. brev eller noget men må han endelig stige den med 1000kr jeg mener ikke man må og vi skal også ha snakket med en advokat om det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

afrobabies

B&J skriver:

sagen er den vores tidligere husejer gik konkurs. og vi har så fået en ny han har så valgt af stige vores husleje med 1000kr bare sådan uden pr. brev eller noget men må han endelig stige den med 1000kr jeg mener ikke man må og vi skal også ha snakket med en advokat om det...

Jeg mener også at det skal varsles, han kan ikke bare sætte den op uden at informere om det...

Anmeld

12. januar 2011

JulieE

Pas.... Men ring til LLO (lejernes Lands Organisation) de kan helt sikkert svare jer på det

Hvor erd et iøvrigt frækt. Kna godt forstå du ikke sådan lige vil accepetere det

Anmeld

12. januar 2011

SussieThyssen

B&J skriver:

Nej...lejerne skal varskoes først, og der er noget med visse procentdele.
Men ring til kommunen..de har helt styr på den slags hvad enten det er privat eller almen udlejer.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. januar 2011

B&J

victoria2008 skriver:

Jeg mener også at det skal varsles, han kan ikke bare sætte den op uden at informere om det...

nej vel men må han endelig smække 1000kr i

Anmeld

12. januar 2011

B&J

SussieThyssen skriver:

Nej...lejerne skal varskoes først, og der er noget med visse procentdele.
Men ring til kommunen..de har helt styr på den slags hvad enten det er privat eller almen udlejer.

Kærligst
Sussie

ja vil jeg også søde...

er så  ked af det for vores økonomi er så dårlig og sidder virkelig stramt også nu sidder vi lige 1000kr mere i det

Anmeld

12. januar 2011

Den lykkelige

B&J skriver:

Uden at være helt sikker, så mener jeg det kun er få procent den må stige med mindre der kommer nyt køkken eller lignende.. Kan man ikke ringe til lejernes LO måske?

Anmeld

12. januar 2011

afrobabies

B&J skriver:

nej vel men må han endelig smække 1000kr i

Det tror jeg godt at han må, men det skal informeres til lejerne, prøv at snakke med advokaten om det

Anmeld

12. januar 2011

B&J

JulieE skriver:

Pas.... Men ring til LLO (lejernes Lands Organisation) de kan helt sikkert svare jer på det

Hvor erd et iøvrigt frækt. Kna godt forstå du ikke sådan lige vil accepetere det

jeg siger heller ikke god for det vi skal have et møde med ham men han havde først tid i næste uge og vil også kontante llo.. for finder mig ikke i det....

er så sur og ked af det og vi vil gerne have de penge til af spare sammen så vi kan komme væk her fra

Anmeld

12. januar 2011

ønskerbaby

vores udlejer siger de skal sige det 3 måneder før fordi det er det man har til finde en ny bolig hvis man ikke råd til den husleje stigning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.