hmmm, har vi mon glemt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. september 2008

Loggidut

vores dejlige juligruppe, her har godt nok været stille i lang tid!

jeg ved jo godt at der pt. rør sig en masse...

nogen studere, andre pakker flyttekasser, nogen jobber urimeligt meget, eller starter eget internetfirma, nogen står midt i en familieforøgelse og igen andre som bare skal tage sig grundigt sammen (nok mest ment for mig selv)

jeg savner virkelig alle, og den gode gamle stemning, de glade dage, og så lige de ivrige skrivere...weeee....

Marco, IVF, BM, Kalaha, Grynt, Tynen, Monica, Nymor, Helle30, hunni...ja jer allesammen...kan ikke nævne alle...men hvor er i...kom ind kom ind...jeg savner jer sindsygt meget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2008

heaven

er liiige her du:P

Ja, der er meget stille i forhold til førhen, men tror det handler om at hverdagen virkelig har sat ind nu:$

Sad but true I think.....

Jannie

Anmeld

13. september 2008

linemus

Ja, der er blevet stille, men vi må jo bare gøre det bedste vi kan, på de dage vi kan.

Selv har jeg oceaner af tid om aftenen, hvor manden alligevel altid arbejder og opvasken ikke har den største tiltrækningseffekt. Og om morgenen, når ungerne skal i tøjet, men jeg liige trækker den lidt, fordi jeg er så træt. Eller om dagen, hvor jeg trænger til en pause fra projektet (hver 5. minut...).

Ups, det går vist ikke så godt med min "skæren ned"...

- Line ;)

Anmeld

13. september 2008

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

vores dejlige juligruppe, her har godt nok været stille i lang tid!

jeg ved jo godt at der pt. rør sig en masse...

nogen studere, andre pakker flyttekasser, nogen jobber urimeligt meget, eller starter eget internetfirma, nogen står midt i en familieforøgelse og igen andre som bare skal tage sig grundigt sammen (nok mest ment for mig selv)

jeg savner virkelig alle, og den gode gamle stemning, de glade dage, og så lige de ivrige skrivere...weeee....

Marco, IVF, BM, Kalaha, Grynt, Tynen, Monica, Nymor, Helle30, hunni...ja jer allesammen...kan ikke nævne alle...men hvor er i...kom ind kom ind...jeg savner jer sindsygt meget!

Ja her er godt nok ved at være rigtigt dødt efterhånden... Jeg er inde og kigge flere gange om dagen om ikke her er sket noget... Men det er der sjældent...

Betina

Anmeld

13. september 2008

Lene76

ja jeg tror som du skriver at flok ik lige har tid el osse her de mere behøv for at slappe af på sofaen efter en hård arbejdsdag.....
Jeg plejer ige at kigge i middagesstunden da mine dpbørn sover, men nu får jeg snart et 4 barn og hvis det ik sover der så blir det ik meget tid jeg får herinde for når jeg har fri så er jeg dælme træt......:)

men jeg savner nu osse barselstiden hvor alle var på 24/7 hehe.... men bare vi lige er på engang imellem så går det vel;)

GO weekend tøser

(H)Lene

Anmeld

13. september 2008

Tynen

Jeg er med på sidelinien lige i tiden.

Savner den tid vi alle var på barsel hvor den fik gas til langt ud på natten - HVER dag! (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.