billige ammeindlæg hos....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Lene76

Marco2 skriver:

Jeg brugte kun engangs-indlæg fra Pigeon ved min den første.

Synes de der uld nogen hurtigt kom til at lugte efter de var brugt og skyllet nogle gange. Og dem fra Pigeon er altså bare rigtig gode.

Så jeg har ikke så meget erfaring i uldindlæggene da jeg hurtigt smed mine ud.

Så det kan da være jeg lige skal en tur i BabySam, selvom jeg ikke ret gerne handler der …

AG

det er bestemt hellere ik mit favorit sted og handle.... men 5 for 100 det er en go pris

Har i fået det bedre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Marco2

Lene76 skriver:

Har i fået det bedre???

Tjaaaa … hoster og hoster og hoster. Men har da ikke feber mere. Og er ikke god til ikke at lave noget, så igår fik jeg samlet den nye kommode og idag gik jeg op i bh med Emily … Men så måtte jeg også lige hjem og ligge og ta' en morfar.

Men Emsen er i Bh idag - hun har ikke været der siden torsdag i sidste uge da hun har hygget og været syg. Så hun ville gerne op og lege med veninderne. Men så har T lagt sig istedet... Så vi er sgu en sørgelig forsamling.

AG

Anmeld

12. januar 2011

Tina

Carina87 skriver:

Nu har jeg jo ikke den store erfaring, men i følge min mor, veninde, matas og kære børn, skal man have uldindlæg inderst - altså tættest på brystet, da pointen med uldet er, at det trækker det fugtige VÆK fra huden, hvor engangs lader det stå og "soppe" ved huden. Og det giver træls rød hud og ubehagelige sår.

Så kan man have engangs udover uldet for ikke at blive våd på bh og bluse. Jeg har købt to par uld, så jeg har noget at skifte med når det andet skylles op. De tørrer utroligt hurtigt siges der 

Undskyld hvis jeg forvirrer, men det lyder altså ret logisk i mit hovede at uldet skal tættest på kroppen 

Ja vil også mene at ulden skal ind mod huden, hvilket også er med til at forebygge brystbetændelse og ømme brystvorter da fugten (og dermed bakterievækst) trækkes væk fra huden.

Jeg brugte stort set kun uldindlæg ved den første og var rigtig glade for dem. Jeg havde to sæt og vaskede dem af og til i lanolinsæbe. På grund af uldens/lanolinens mange fantastiske egenskaber kom de ikke til at lugte - ihvertfald ikke af andet end uld og får

Brugte nogle gange engangsindlæg hvis jeg skulle have en stram trøje på, hvor omridset af de lidt tykker uldindlæg kan anes,men synes de var ubehagelige at have på, når jeg var vandt til den bløde uld. Så ellers brugte jeg kun dem af uld og har aldrig oplevet at jeg læggede, selvom jeg også til tider havde gang i en hvis overproduktion.

Anmeld

12. januar 2011

AnneBJ

Nåh, idag har jeg købt én pakke Pigeon ultra tynde engangsindlæg og et sæt uldindlæg. Det ER et rigtig godt tilbud med 5 pakker for 100, jeg gav 40 for én pakke....

Det giver ret god mening det med uld helt ind mod huden, det vil jeg gøre! Ifølge forhandleren i Ønskebørn kan indtørret mælk nulres af uldindlæggene, og med mindre de lugter surt behøver man altså ikke vaske dem.

Nu prøver jeg mig frem med begge dele - forudsat jeg kan amme naturligvis - og så gemmer jeg emballage på både uld og engangs, for så er det nemt at få andre til at handle reserver hvis jeg ikke selv orker det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.