Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Laulund87 skriver: Nej det er selvfølgelig rigtigt Ja cyberkram er bare ligesom ikke rigtig det samme
Nej det er selvfølgelig rigtigt
Ja cyberkram er bare ligesom ikke rigtig det samme
Nej men det varmer rigtig meget og jeg sender lige et retur til dig og søde dejlige smukke Maria
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej puha er jeg da ked af at høre... God bedring ed ham..
er sendt til dig...
Hvor er det hårdt for jer, nu må det sørme snart vende til lidt fremgang. Jeg sender dig et kram, for er selv syg, ellers var jeg kommet ind til dig. Det er nogen gange det, man kan trænge til
quar20 skriver: Nej men det varmer rigtig meget og jeg sender lige et retur til dig og søde dejlige smukke Maria
Tak søde
Dot D skriver: Hvor er det hårdt for jer, nu må det sørme snart vende til lidt fremgang. Jeg sender dig et kram, for er selv syg, ellers var jeg kommet ind til dig. Det er nogen gange det, man kan trænge til
Hvor er du søde kære Dot.. Mange mange tak Det varmer Ja vi må håbe vi snart får lidt medgang - det kunne vi godt bruge ihvertfald.. Knus
sandratobias skriver: Ej puha er jeg da ked af at høre... God bedring ed ham.. er sendt til dig...
tak søde
Laulund87 skriver: Tak søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128