RS virus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.088 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

quar20

Ja det er lige præcis hvad lille Liammus har skrabet til sig, så i søndags røg vi på børneafd. i Randers og ligger her stadig Udsigten til at komme hjem er ikke alt for go, da Liam ikke har kræfter til at hoste alt det slim op desværre

Arhhh GIV MIG ENERGI OG GIV MIG KLEENEX for laver ikke andet end at tude..!!

Vi har været i isolation fra søndag til igår, så røg vi ind på en stue med en anden mor og hendes 3måneder gamle dreng som også har rs virus..!! de kom så hjem idag..!! Nu har vi så fået en ny herind.. En pige på kun 12år der er diabitiker Ej altså jeg hyler og hyler, og magter ikke mere sygdom..!!

Ved egentlig ikke hvad jeg vil med det her, nok bare ud med at jeg syntes det er møg uretfærdigt at det altid er OS der skal ind og ud af hospitalet.

Knus fra en meget træt og meget ked af det mor til Liam og Tino som ikke engang må komme på besøg, så ham savner jeg HELT ekstremt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Carina1977

Åhh nej da....rigtig god bedring til ham  det er aldrig sjovt når det kæreste man ejer, har det så skidt. Jeg håber han snart bliver rask igen, så i kan komme hjem

Anmeld

11. januar 2011

signe.

quar20 skriver:

Ja det er lige præcis hvad lille Liammus har skrabet til sig, så i søndags røg vi på børneafd. i Randers og ligger her stadig Udsigten til at komme hjem er ikke alt for go, da Liam ikke har kræfter til at hoste alt det slim op desværre

Vi har været i isolation fra søndag til igår, så røg vi ind på en stue med en anden mor og hendes 3måneder gamle dreng som også har rs virus..!! de kom så hjem idag..!! Nu har vi så fået en ny herind.. En pige på kun 12år der er diabitiker Ej altså jeg hyler og hyler, og magter ikke mere sygdom..!!

Ved egentlig ikke hvad jeg vil med det her, nok bare ud med at jeg syntes det er møg uretfærdigt at det altid er OS der skal ind og ud af hospitalet.

Knus fra en meget træt og meget ked af det mor til Liam og Tino som ikke engang må komme på besøg, så ham savner jeg HELT ekstremt

Åhh hvor er det bare så synd for jer Min dreng får RS synagis hver måned gennem hele sæsonen for at gøre bare lidt til at han ikke render ind i det.. åhh føler virtkelig med jer!! Håber han snart er frisk igen og i kan komme hjem...

mange varme tanker fra signe

Anmeld

11. januar 2011

frk Jensen

quar20 skriver:

Øv altså... Hvorfor ligger i ikke i isolation når han nu har rs virus?

Min søn var indlagt da han var knap 3 mdr gammel. 6 dage i isolation på børneafdelingen i aalborg. Hehe sjovt nok lige på denne tid for 2 år siden..

De lagde sonde i ham efter 2 dage tror jeg... Og nøøøøøøj hvor var det hårdt.

Personalet var bare RIGTIG søde ved os...

god bedring til lillemand og moar..

Anmeld

11. januar 2011

quar20

frk Jensen skriver:

Øv altså... Hvorfor ligger i ikke i isolation når han nu har rs virus?

Min søn var indlagt da han var knap 3 mdr gammel. 6 dage i isolation på børneafdelingen i aalborg. Hehe sjovt nok lige på denne tid for 2 år siden..

De lagde sonde i ham efter 2 dage tror jeg... Og nøøøøøøj hvor var det hårdt.

Personalet var bare RIGTIG søde ved os...

god bedring til lillemand og moar..

Jamen der er ikek plads på Isolationsstuen til os.. Så havde vi et rum med en anden mor hvis søn også havde det, så blev de udskrevet og nu er de bare ligeglade Syntes det er vildt mærkeligt.. Ja jeg ville ønske jeg kunne sige de havde været søde ved os Men næee nejj.. Men det er en længere historie den må komme imorgen.. Nu må jeg vidst hellere få sovet mens jeg kan

Anmeld

11. januar 2011

frk Jensen

quar20 skriver:

Jamen der er ikek plads på Isolationsstuen til os.. Så havde vi et rum med en anden mor hvis søn også havde det, så blev de udskrevet og nu er de bare ligeglade Syntes det er vildt mærkeligt.. Ja jeg ville ønske jeg kunne sige de havde været søde ved os Men næee nejj.. Men det er en længere historie den må komme imorgen.. Nu må jeg vidst hellere få sovet mens jeg kan

Syns kun det er på sin plads at i er i isolation.. Det kan jo kun forværre rsén ved at der hele tiden kommer nye bakterier osv..

Vi var indlagt i aalborg, der er vist stor forskel...

Sov godt..

Anmeld

11. januar 2011

Laulund87

Jeg tænker så meget på jer! Jeg har sendt en sms til dig, ved ikke om du har fået den eller du bare ikke har haft overskud til at svare

Hvis i må få besøg, og selvfølgelig hvis i vil det, vil jeg gerne besøge jer! Har jo været indlagt på børneafdelingen med Maria i 4 uger.

1000og til jer alle!

Anmeld

12. januar 2011

quar20

Laulund87 skriver:

Jeg tænker så meget på jer! Jeg har sendt en sms til dig, ved ikke om du har fået den eller du bare ikke har haft overskud til at svare

Hvis i må få besøg, og selvfølgelig hvis i vil det, vil jeg gerne besøge jer! Har jo været indlagt på børneafdelingen med Maria i 4 uger.

1000og til jer alle!

1000 tak skønne Charlotte...!! Men vil nødig havde Maria skulle blive smittet...!! Arhh hvor ku jeg godt bruge et kram

Anmeld

12. januar 2011

quar20

først 1000 tak for støtten, tanker og alle de varme knus

Vi er stadig indlagt og skal nok være det i nogle dage endnu da hans vejrtrækning ikke er god nok til at blive sendt hjem

Så her sidder jeg..!! Med et meget sygt barn der får medicin hver 2. time OGSÅ om natten.. En dreng der er SÅ ked af det.. En storebror der går og siger MIIIIN MOOOAR derhjemme og leder efter mig.. En følelse af at være verdens dårligste mor fordi jeg ikke kan se Tino En følelse af svigt til min ældste søn, en følelse af at opgive det hele og skide på det lorte sygehus...!!

Brød sammen idag til stuegang da de snakkede om at vi ihvertfald skulle blive en 4 dage endnu..!! 4 DAGE?!.. Jeg bliver virkelig sindsyg af at være heroppe..!! Sidde i et rum hvor vi ikke må forlade det rum - kun når jeg lige skal tisse må jeg gå ud..!! Jeg får absolut INGEN hjælp heroppe..!! Altså med at se efter Liam når jeg skal tisse..!! Det har de simpelthen ikke tid til I nat skulle jeg bare sådan tisse og måtte så gå på toilettet..!! Liam sov så jeg tænker : Jeg lister afsted..!! Da jeg sidder derude kan jeg høre ham skrige TRODS der er 4 døre imellem stuedøren og til toilettet..!! løber tilbage og trøster min stakkels lille søn..!! ARHH det er bare så hårdt..

UNDSKYLD for endnu et ynke indlæg/svar... Men er SÅ ked og trist

Anmeld

12. januar 2011

Laulund87

quar20 skriver:

1000 tak skønne Charlotte...!! Men vil nødig havde Maria skulle blive smittet...!! Arhh hvor ku jeg godt bruge et kram

Nej det er selvfølgelig rigtigt

Ja cyberkram er bare ligesom ikke rigtig det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.